همسر رمضان قدیروف رئیس جمهور چچن +عکس فرزندان

0

رمضان قدیروف رئیس جمهور چچن با همسر و فرزندانش

رمضان احمدوویچ قدیروف به انگلیسی Ramzan Kadyrov متولد ۵ اکتبر ۱۹۷۶ سیاست‌مدار فعلی و شورشی سابق اهل چچن که از سال ۲۰۰۷ رئیس‌جمهور این جمهوری خودمختار فدراسیون روسیه است.

همسر رمضان قدیروف همسر رئیس جمهور چچن رهبر چچن رمضان قدیروف چچن

خانواده رمضان قدیروف

وی فرزند احمد قدیروف رئیس‌جمهور سابق چچن است که در اثر انفجار بمب کشته شده بود. در آن زمان رمضان قدیرف، رهبری گروهی از شبه نظامیان قدرتمند موسوم به «قدیروسکی» را بر عهده داشته که مردم از آنان وحشت داشتند. این گروه توسط گروه‌های مدافع حقوق بشر متهم به ارتکاب شکنجه و آدم‌ربایی و ترور در چچن شده‌است.

زندگینامه و همسر و فرزندان رمضان قدیروف

او در سال ۱۹۹۶ در بیست سالگی با «مِدنی موسااِونا کادیِروُوا» ازدواج کرد و صاحب ۱۵ فرزند شد.

بزرگترین دختر او «عایشه» و دیگر دختر او «خدیجه» حافظ (قرآن) هستند.

همسر او از مارس ۲۰۱۲ خط تولید لباس خود را به نام «فردوس» در دبی راه‌اندازی کرد. عایشه نیز در مارس ۲۰۱۷ برای خود خط تولید لباس راه انداخته و در این کار از مادرش پیشی گرفته‌است.

قدیروف صاحب یک کلکسیون بی‌نظیر خودرو از جمله لامبورگینی رونتون است که تنها ۲۰ عدد از آن در جهان تولید شده‌است. او کلکسیونی از خنجر هم دارد.

در سال ۲۰۱۱ او تولد ۳۵ سالگی خود را در یک مراسم بسیار پر هزینه با حضور ستارگانی چون ژان کلود ون دام، هیلاری سوانک، ونسا-می و سیل (خواننده) جشن گرفت. هنگامی که از او در مورد منبع هزینه این جشن پرسیده شد او گفت: «الله فرستاده» و سپس گفت: «نمی‌دونم. از یه جایی اومده دیگه».

در ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۵ اعلام کرد که خیریه متعلق به مادرش به مناسبت عید قربان خوراک ۹۰۰ پناهنده سوری در کیل آلمان و عراق را تأمین کرده‌است. او اعلام کرد به ۱۰۰۰ نفر از پناهندگان و مهاجران در روز بعد نیز در بهترین رستوران‌های شهر خوراک داده می‌شود. همچنین این خیریه یک مدرسه و زمین ورزشی در کیل آلمان می‌سازد. در ۶ ژوئن ۲۰۱۶ اعلام کرد که به ۲۵۰۰۰ پناهنده سوری در ماه رمضان افطاری داده می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ