چگونه بدانیم سود سهام عدالت به حسابمان واریز شده

0

چگونه بدانیم سود سهام عدالت به حسابمان واریز شده

سهامداران سهام عدالت برای استعلام وضعیت پرداخت سود سهام خود می‌توانند با ورود به سامانه سهام عدالت در تارنمای «www.Sahamedalat.ir» نسبت به مشاهده زمان و مبلغ واریز سود سهام عدالت اقدام کنند.

همچنین سهامدارانی که تاکنون سود سهام عدالت خود را دریافت نکرده‌اند، باید هر چه سریعتر در سامانه سجام ثبت کنند تا در فهرست پرداخت سود جامانده‌های سهام عدالت قرار گیرند.

به گزارش ایرنا، هفته گذشته «محمدعلی دهقان دهنوی»، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در مورد واریز باقی‌مانده سود سهام عدالت خاطرنشان کرد: بخشی از عدم پرداخت سود سهام عدالت ناشی از افزایش سرمایه شرکت‌ها بود و در این میان با شرکت‌هایی که سود خود را پرداخت نکرده اند به طور حتم از نظر انضباطی برخورد می‌شود.

وی اعلام کرد: مقدار سود باقی‌مانده کم است و با توجه به اینکه پرداخت سود سال ٩٩ نزدیک است، بنابراین باقی‌مانده سود سهام عدالت با سود سال ۱۳۹۹ پرداخت می‌شود.

مشاهده سهام عدالت سهام عدالت سایت سهام عدالت سامانه سهام عدالت پیگیری سهام عدالت با کد ملی استعلام سهام عدالت

روش دوم مراحل استعلام سود سهام عدالت

در مرحله‌ی اول ابتدا بایستی برای ورود به سامانه سهام عدالت یک مرورگر انتخاب کنید.
بهتر است به خاطر داشته باشید که به خاطر مشکل در شناسایی آی‌پی‌های خارج از ایران بهتر است از فیلترشکن برای ورود به سایت استفاده نکنید.

نکته مهم دیگری که باید بدانید این است که اساسا برای پیگیری سهام عدالت تنها و تنها از طریق کد ملی خودتان می توانید اقدام کنید. بنابراین برای وارد شدن به سامانه سهام عدالت حتما کد ملی خودتان را همراه داشته باشید.

برای ورود به سامانه سهام عدالت می توانید از لینکhttps://samanese.ir استفاده کنید.

مشاهده سهام عدالت سهام عدالت سایت سهام عدالت سامانه سهام عدالت پیگیری سهام عدالت با کد ملی استعلام سهام عدالت

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ