قیمت ۲۰۶ تیپ ۳ سقف شیشه ای در بازار

0

قیمت ۲۰۶ تیپ ۳ سقف شیشه ای پانوراما در بازار

در حالی که ایران خودرو به توقف تولید پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و پژو ۴۰۵ فکر می کند، محصول جدیدی رونمایی شده که به ما می گوید پژو ۲۰۶ اینجاست که سال های سال بماند! پژو ۲۰۶ تیپ ۳ سقف شیشه ای محصول جدید ایران خودرو است

به احتمال خیلی زیاد این سقف باید کاملا مشابه سقف شیشه ای پژو ۲۰۷ پانوراما باشد. این سقف بازشو نیست و صرفا به شما نمای بیرون رو می دهد .

مشخصات پژو ۲۰۶ قیمت پژو 206 پانوراما قیمت 206 پژو 206 سقف شیشه ای

مشخصات فنی ۲۰۶ تیپ ۳ سقف شیشه ای

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ در حقیقت با همان موتور تیپ ۲ یعنی TU3A ارایه می شود. یک موتور ۱.۴ لیتری با حداکثر توان ۷۵ اسب بخار و ۱۱۸ نیوتون متر که مدت زیادی است با آن آشنایی داریم. این موتور به جثه حدودا ۱ تنی (۱۰۲۵ کیلوگرم) این خودرو شتاب ۱۴.۱ ثانیه ای را می دهد که با واژه “چالاکی” فاصله قابل توجهی دارد.

مصرف بنزین کم جاده ای ۵ لیتر در هر ۱۰۰ لیتر در کنار مصرف شهری ۸.۹ و مصرف ترکیبی ۶.۴ می تواند برای متقاضیان جالب باشد. باک خودرو ظرفیت ۵۰ لیتر را دارد.

همه ترمزها دیسکی بوده و ویژگی های امنیتی ABS را با EBD و EBA ارایه می کند. همچنین چرخ ها با رینگ ۱۴ اینچی آلومینیومی ارایه می شوند. ایربگ راننده و شاگرد به همراه کمربندهای ایمنی ۳ نقطه با تنظیم ارتفاع نیز موجود است.

درب های عقب و جلو شیشه بالابر برقی دارند، تهویه اتوماتیک است و صندلی های ردیف عقب با پشتی ارایه می شوند. آیینه ها هم‌رنگ بدنه بوده، چراغ مه شکن عقب و جلو و تنظیم ارتفاع نور چراغ از داخل کابین در پژو ۲۰۶ پانوراما ارایه می شود.

قیمت پژو ۲۰۶ پانوراما

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار حدود ۲۵۰ تا ۲۶۰ میلیون تومان است. با این حال قیمت کارخانه اعلامی برای پژو ۲۰۶ تیپ ۳ با سقف شیشه ای ۱۸۱ میلیون تومان (دقیقا ۱۸۱.۲۴۸.۰۰۰ تومان برای کد کلاس ۲۶۰۳۵) اعلام شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ