غیث اماراتی کیست +عکس در اینستاگرام

0

غیث اماراتی کیست

غیث اماراتی (Ghaith Al-Emirati) در واقع خیری اماراتی و اجرا کننده یک برنامه به نام قلبی اطمأن به معنای قلبم اطمینان دارد یا قلبم مطمئن است بوده که تاکنون هیچ تصویری از چهره او منتشر نشده و هویت واقعی اش نیز فاش نشده است. در واقع غیث اماراتی در طی برنامه خود به کشورهای فقیر جهان سفر کرده و در حالی که غیث تمام وقت پشت به دوربین بوده و با کلاهی سرش را پوشانده و کوله پشتی بر پشت خود دارد، به افراد فقیر کمک های مالی قابل توجه می کند. پخش این برنامه از سال ۲۰۱۸ و همزمان با ماه رمضان آغاز شده و طی آن هر روز یک اپیزود از این برنامه ۸ تا ۱۵ دقیقه ای پخش می شد و به یکباره به شهرتی قابل توجه رسید.

غیث اماراتی صورت غیث اماراتی

در واقع هر قسمت از این برنامه شامل شرایط اجتماعی واقعی است که در آن مردی جوان اهل امارات به نام غیث اماراتی به کشورهای عمدتاً عرب رفته و در حالی که سعی می شود هویت او مخفی بماند، تمرکز اصلی بر روی کارهای خیر و کمک به دیگران است. فصل دوم این برنامه برای کاهش احتمال شناسایی قیس با تغییر لباس های وی همراه بود. شخصی که او را با نام غیث اماراتی می شناسیم می گوید که اسم واقعی اش این نیست و هدف از این نام مستعار «قرار دادن پیام بخشندگی در کیفی پر از شادی و امید و تلاش برای رفتن به سراغ نیازمندان در بسیاری از کشورهای جهان» بوده است.

غیث اماراتی صورت غیث اماراتی

قلبی آرام ؛ غیث و کوله پشتی معروفش

تاکنون هیچ تصویری از غیث اماراتی و هویت واقعی او دیده نشده است و کسی اسم کاملش را هم نمی داند. مردم همواره در اینترنت دنبال پیدا کردن هویت واقعی غیث اماراتی هستند زیرا اکثر کسانی که در فعالیت های بشردوستانه و خیریه شرکت دارند معمولاً انسان های شناخته شده ای هستند. غیث اما می گوید که برای کار خوب نباید چهره ای وجود داشته باشد: «نیکی اصل اخلاق است. نیکی انسانیت است. ظاهر یا چهره می تواند ایده ی کار نیک را خراب کند». او در برنامه های خود به خانواده های فقیر و کم درآمد و یتیمان و بیوه هایی که شرایط زندگی دشواری دارند کمک مالی می کند.

غیث اماراتی با زیرنویس فارسی

منبع : روزیاتو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ