آمار قرعه کشی سایپا ویژه فروردین ماه ۱۴۰۱

0

آمار قرعه کشی فروش فوق العاده سایپا ویژه فروردین ماه ۱۴۰۱ عادی و مادران

پس از اتمام زمان ثبت نام فروش فوق العاده محصولات شرکت سایپا، قرعه کشی با حضور نهادهای نظارتی انجام شد.

در این مرحله از فروش عمومی محصول کوئیک، تیبا صندوقدار، پراید ۱۵۱ (وانت) و ساینا S با موعد تحویل ۹۰ روزه و با محدودیت هایی مانند گذشت ۴۸ ماه از آخرین ثبت نام و یا تحویل خودرو از خودروسازان ، داشتن گواهینامه معتبر و… به مشتریان واگذار می گردد.

در طرح جوانی جمعیت خودروهای کوئیک، تیبا صندوقدار و ساینا S نیز به متقاضیان دارای شرایط پس از قرعه کشی، خودرو تخصیص خواهد شد.

نتایج نهایی امشب ساعت ۲۱ اعلام می شود. ۷۲ ساعت زمان برای تکمیل وجه در اختیار برگزیدگان هست.

تعداد شرکت کنندگان در قرعه کشی سایپا

آمار ثبت نام متقاضیان و ظرفیت هر خودرو به شرح جدول زیر می باشد.

نوع خودرو قیمت خودرو (ریال) ظرفیت متقاضیان
ساینا S ۱.۶۹۸.۱۷۰.۰۰۰ ۳۰۰ ۱۰۵.۸۵۹
کوییک با گیربکس معمولی ۱.۶۸۰.۶۱۰.۰۰۰ ۱۷۵۰ ۸۸.۲۹۰
تیباEX ۲ رینگ فولادی ۱.۱۹۹.۲۱۰.۰۰۰ ۱۲۵۰ ۳۴۹.۱۰۸
سایپا SE ۱۵۱ موتور M۱۳ ۱.۵۰۵.۶۴۰.۰۰۰ ۱۰۰۰ ۷.۶۷۹

 

در طرح  فروش محصولات سایپا ۵۷۶ هزار و ۷۱۱ نفر شرکت کردند که ۵۵۰ هزار و ۹۳۶ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

در طرح فروش محصولات سایپا برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ۱۷ هزار و ۸۹۷ نفر شرکت کردند که ۱۷ هزار و ۶۶۲ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

تعداد برندگان سایپا

در قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده عادی سایپا ۴ هزار و ۲۵۰ نفر نفر به عنوان برنده انتخاب و ۸ هزار و ۵۰۰ نفر نیز به عنوان رزرو انتخاب شدند تا چنانچه منتخبان نتوانستند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند، جایگزین شوند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در طرح فروش فوق‌العاده محصولات برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ۳ هزار و ۲۵۰ خودرو است و و ۶ هزار و ۵۰۰ نفر نیز به عنوان رزرو انتخاب شدند.

ظرفیت قرعه کشی سایپا ثبت نام سایپا امروز تعداد ثبت نام کنندگان سایپا اسامی برندگان قرعه کشی سایپا

ظرفیت محصولات سایپا

محصولات طرح فروش فوق‌العاده معمولی شامل هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو تیبا. اس، هزار و ۷۵۰ دستگاه کوییک با گیربکس معمولی، ۳۰۰ دستگاه ساینا. اس و هزار دستگاه وانت سایپا عرضه می‌شود.

در طرح فروش فوق‌العاده حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو تیبا. اس. ایکس، هزار و ۷۵۰ دستگاه کوییک با گیربکس معمولی و ۳۰۰ دستگاه ساینا. اس عرضه می‌شود.

دو طرح فروش فوق‌العاده محصولات سایپا و طرح جوانی جمعیت از روز بیست و نهم فروردین ماه ۱۴۰۱ آغاز و دو روز طریق سایت سایپا ادامه داشت، سپس قرعه کشی آن روز چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ با حضور مسئولان و نهادهای نظارتی انجام شد و اسامی برندگان اعلام شد.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ