تصویر| پیراهن پاری‌سن‌ژرمن مثل پرسپولیس ستاره‌دار شد

0

تصویر| پیراهن پاری‌سن‌ژرمن مثل پرسپولیس ستاره‌دار شد

ساتین – پاری‌سن‌ژرمن جمعه‌شب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ فرانسه به مصاف استراسبورگ رفت و با تساوی ۳-۳ برابر این تیم متوقف شد.

شاگردان مائوریسیو پوچتینو هفته گذشته نیز در دیدار برابر لانس متوقف شده بودند اما همان یک امتیاز برای قطعی شدن قهرمانی این تیم در رقابت‌های این فصل کافی بود.

همین موضوع باعث شد که آنها این بار و در دیدار برابر استراسبورگ با طرح پیراهن جدیدی به میدان بروند که به افتخار کسب ده عنوان قهرمانی از سوی این تیم در رقابت‌های لیگ فرانسه طراحی شده بود.

روی لوگوی پیراهن این تیم در بازی شب گذشته یک ستاره حک شده بود و تمامی ده سالی که پی اس جی موفق به فتح جام قهرمانی شده بود نیز دور لوگوی این باشگاه به چشم می‌خورد تا جذابیت بیشتری به این طرح اضافه کند. پی اس جی در سال‌های ۱۹۸۶، ۱۹۹۴، ۲۰۱۳، ۲۰۱۴، ۲۰۱۵، ۲۰۱۶، ۲۰۱۸، ۲۰۱۹، ۲۰۲۰ و ۲۰۲۲ موفق شده جام قهرمانی این رقابت‌ها را بالای سر ببرد.

این باشگاه پاریسی در حالی شب گذشته با این طرح جدید روی لوگو به میدان رفت که پیش از این روزنامه فرانسوی اکیپ مدعی شده بود که آنها تصمیمی برای تغییر طرح پیراهن خود ندارند و فصل در فصل آینده یک ستاره به روی آستین پیراهن این تیم اضافه خواهد شد اما به نظر می‌رسد که نظر مدیران باشگاه تغییر کرده و تصمیم گرفتند که این افتخار را به صورت خاص‌تری به رخ دیگر حریفان بکشند.

پاری سن ژرمن نیوز

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ