سامانه غیر حضوری بیمه تامین اجتماعی

0

سامانه غیر حضوری بیمه تامین اجتماعی eservices.tamin.ir

ثبت نام خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی
خدمات اینترنتی سازمان تامین اجتماعی

سامانه خدمات غیر حضوری بیمه تامین اجتماعی

سامانه پرداخت غیر حضوری بیمه تامین اجتماعی

سامانه ثبت نام غیر حضوری بیمه تامین اجتماعی

سامانه پرداخت غیر حضوری حق بیمه تامین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی کشور به منظور ارائه خدمات با سهولت بیشتر به بیمه شدگان گرامی، اقدام به راه اندازی درگاه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی eservices.tamin.ir نموده است. تمامی بیمه شدگان و کارفرمایان می توانند از این سایت برای انجام امور بیمه ای خود استفاده کنند. با وجود این درگاه، نیاز به مراجعه حضوری افراد به شعب، بسیار کاهش پیدا کرده است.

درگاه خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی eservices.tamin.ir از جمله سایت هایی است که از سوی این سازمان برای بیمه شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان تامین اجتماعی راه اندازی شده است و خدمات مختلفی را به آن ها ارائه می کند. این سایت به نشانی اینترنتی eservices.tamin.ir، برای عموم مردم قابل دسترس می باشد؛ اما استفاده از خدمات این سایت زمانی امکان پذیر است که افراد در آن ثبت نام کرده باشند.

پس از ثبت نام در این درگاه، تمامی افراد می توانند با کد ملی و رمز عبور خود به حساب کاربری خود در سایت سازمان تامین اجتماعی به نشانی eservices.tamin.ir مراجعه نمایند وارد شوند و از هر یک از امکانات این سایت استفاده نمایند. سامانه ۳۰۷۰ تامین اجتماعی با هدف ارائه ۳۰ خدمت غیر حضوری شده و کاهش ۷۰ درصدی مراجعه حضوری به شعی این سازمان راه اندازی شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ