بدون ویزا سفر کنید

0

آیا می دانید چگونه می توان، بدون ویزا و با خیال راحت به اروپا و ۱۴۵ کشور جهان سفر کرد؟

آقای گنجی وکیل رسمی در این متن در مورد روش اخذ پاسپورت دومینیکا برای سفر به بسیاری از کشورها توضیح می دهد.

برنامه شهروندی دومینیکا در سال ۱۹۹۳ ایجاد شد و به صورت قانونی به همه افراد و خانواده ها در کل جهان شهروندی و پاسپورت دوم را در مدت چهار تا شش ماه بدون اینکه از این کشور بازدید کنید می دهد. جزایر کارائیب شهرت بسیار زیادی دارد و با پاسپورت دومینیکا می توانید بدون ویزا به ۱۴۵ کشور در کل جهان از جمله اتحادیه اروپا، سویس، انگلیس، سنگاپور، روسیه، برزیل و هنگ کنگ و … سفر کنید. برنامه شهروندی دومینیکا به صورت قانونی پاسپورت را به افراد می دهد.

پاسپورت دومینیکا از آسان ترین و کم هزینه ترین برنامه های شهروندی است اما مشروط به اینکه سابقه کیفری و مالی نداشته باشید.

 پاسپورت دومینیکا

شرایط پاسپورت دومینیکا ساده است

طبق نظر آقای گنجی وکیل رسمی مهاجرت کانادا، برای برنامه شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه گذاری نیازی به دارا بودن موارد زیر نیست:

  • بدون مدرک زبان
  • نداشتن سن خاص
  • بدون ارائه تجربه کاری
  • نداشتن مصاجبه اجباری
  • بدون نیاز به مدرک تحصیلی
  • عدم نیاز به زندگی در دومینیکا

 

دومینیکا کشوری با امنیت اقتصادی بالا است که مالیاتی برای افراد غیر مقیم ندارد، دارای کمترین میزان جرم و جنایت در کل منطقه است و با وجود کوههای سرسبز، رودخانه ها و آبشارهای بی نظیر و سواحل شنی یکی از طبیعی ترین مناطق جهان در اقیانوس اطلس و پایین تر از کانادا و ایالات متحده است. کشور دومینیکا ارزان ترین برنامه شهروندی را ارائه می دهد.

 

آیا امکان کار در دومینیکا هست

صندوق تنوع اقتصادی دومینیکا برای افزایش توسعه ملی و رشد اقتصادی و اجتماعی این کشور از پروژه های دولتی و خصوصی حمایت مالی می کند. پروژه های دولتی که برای تامین مالی این صندوق شناسایی شده اند.  زمینه های شغلی و کاریابی در دومینیکا به شرح زیر می باشند:

* کاریابی دولتی در دومینیکا

  • راه اندازی ورزشگاه
  • ساخت و تجهیز بیمارستان
  • ساخت مدرسه و دانشگاه
  • احداث بندرگاه و اسکله بارگیری و انبار

پاسپورت دومینیکا

* کاریابی خصوصی در دومینیکا

  • جذب گردشگر خارجی
  • رشد و توسعه کشاورزی
  • اجرای زیر ساخت های اینترنت و شبکه

 

اقتصاد دومینیکا چگونه است

اقتصاد دومینیکا براساس کشاورزی است و بیشتر از یک سوم نیروی کار این جزیره در زمینه تولید موز فعالیت می کنند. در دهه های گذشته خدمات مالی با رشد بخش بانکداری در این کشور باعث شده است که صادرات قهوه و موز درصد کمتری از تولید ناخالص داخلی را تشکیل دهد. صنعت ماهیگیری نقش مهمی در اقتصاد این کشور دارد و حدود ۲.۰۰۰ نفر در این شغل کار می کنند اما در مشاغلی مثل جنگلداری و معدن تعداد کمتری از افراد مشغول به کار هستند. سرانه تولید ناخالص داخلی دومینیکا حدود ۷.۰۰۰ دلار است.

اقتصاد دومینیکا در زمینه های زیر رونق دارد:

–         کشاورزی: قهوه، موز، ماهی

–         جنگل: تولید چوب

–         معدن

 

آیا اعضا خانواده ام هم پاسپورت دومینیکا را دریافت می کنند

برنامه شهروندی دومینیکا مزایای زیادی برای شهروندان خود دارد و هیچ برنامه اقامتی این مزایا را ندارد و نکته مهم اینکه برنامه شهروندی دومینیکا ارزان ترین برنامه پاسپورت را در جهان دارد. با برنامه شهروندی و پاسپورت دومینیکا می توانید برای خود و اعضا خانواده تان نیز پاسپورت بگیرید، اعضا خانواده شما عبارتند از:

  • همسر
  • فرزندان تا۳۰ سال
  • پدر و مادر متقاضی
  • والدین همسر متقاضی
  • خواهر و برادر زیر ۲۵ سال

 

پاسپورت دومینیکا

کشور دومینیکا کجاست

دومینیکا یکی از زیباترین جزایر در دریای کارائیب با طبیعتی دست نخورده در کنار کوه های سرسبز با سواحل زیبا و دید اقیانوس اطلس است. به فلوریدا در جنوب ایالات متحده و ونزوئلا نزدیک می باشد. این جزیره ۳۶۵ رودخانه و یکی از بزرگترین دریاچه های جهان، چشمه های آب گرم، درختان نارگیل و گل های گرمسیری دارد. طبیعت زیبا، پیاده روی و غواصی، تماشای پرندگان و فعالیت های اکوتوریسمی زیادی دارد. تعداد گردشگرانی که هر ساله از دومینیکا بازدید می کنند افزایش پیدا کرده. با افزایش تعداد گردشگران، تعداد زیادی از املاک و مستغلات در دومنیکا خریداری شده است. کانادایی هایی که بازنشسته شده اند به این مناطق زیبا می آیند و تجار و بازرگانان از چین و آسیا در این کشور سرمایه گذاری و کار و زندگی می کنند.

این کشور جزیره ای است که در منطقه آنتیل کوچک در دریای کارائیب قرار گرفته است. این جزیره را اسپانیایی ها کشف کردند و مستعمره فرانسوی ها شد و برای مدت دو قرن کشور انگلیس در این کشور حکمرانی کرد و انگلیسی زبان رسمی این کشور است و سیستم حقوقی این کشور براساس قوانین کشور انگلیس است. دومینیکا با جمعیت ۷۰.۰۰۰ نفر درسال ۱۹۷۸ به یک کشور مستقل تبدیل شد و بسیار شبیه کشور انگلیس است. روزو پایتخت این کشور است که حدود ۲۰.۰۰۰ نفر جمعیت دارد. چندین دانشگاه عالی در این کشور وجود دارد دانشگاه هند غربی، دانشکده پزشکی دانشگاه ارس، مرکز تحقیقات و آموزش استوایی Archbold و دانشگاه پزشکی All Saints.

این کشور نمایندگی دیپلمات در واشنگتن و نیویورک و هاوانا، لندن، بلژیک و چین دارد. کنسولگری دومینیکا در سوئیس، هند، کانادا و مراکش وجود دارد. واحد پول این کشور دلار کارائیب شرقی است که با نرخ مبادله ثابت ۲.۷۰ دلار آمریکا است.

 

چرا پاسپورت دومینیکا بهترین برنامه اخذ شهروندی می باشد؟

یکی از دلایل دریافت پاسپورت دوم سفر بدون ویزا به کشورهای دیگر برای انجام تجارت است. با داشتن پاسپورت دومینیکا شما تنوع اقتصادی بیشتری خواهید داشت.

اگر شما از صف ویزای شینگن خسته شده اید و مدارک زیادی را سفارت خانه ها از شما برای ارائه ویزای چند ماهه مطالبه می کنند، با داشتن پاسپورت دومینیکا به راحتی می توانید به کشورهای توسعه یافته بدون ویزا سفر کنید و بدانید که با افزایش سفر کیفیت زندگی افراد هم بهتر می شود.

اگر فردی بخواهد در یک جلسه کاری در هنک کنگ شرکت کند، تعطیلات در سوئیس باشد، به دانشگاه انگلیس برود، به بیمارستانی در سنگاپور برود با پاسپورت دومینیکا می توانید سفر سریع و بدون دردسری به کل جهان داشته باشید. جهان شامل اتحادیه اروپا و اروپا قسمت شینگن می شود. افرادی که می خواهند به عنوان گردشگر به کشورهای دیگر سفر کنند با داشتن پاسپورت دومینیکا می توانند راحت تر ویزای توریستی بگیرند. با داشتن پاسپورت دومینیکا می توانید به راحتی ویزای تجاری یا اجازه اقامت کشورهایی مثل کانادا یا استرالیا را بگیرید. موسسه گنجی خدمات ویزای توریستی کانادا را به رایگان انجام می دهد.

 

آیا باید در دومینیکا زندگی کنیم؟

برای دریافت شهروندی دومینیکا نیازی نیست در این کشور اقامت کنید یا حتی بازدید داشته باشید و می توانید بدون هیچ قید و شرطی تمدید پاسپورت را انجام دهید. البته که کشور دومینیکا شهروندان جدید را تشویق می کند تا به این کشور بیایند و زندگی، کار یا تحصیل کنند.

 

آیا پاسپورت دومینیکا لغو می شود؟

پاسپورت دومینیکا برای مدت ده سال اعتبار دارد و می تواند برای مادام العمر تمدید شود و شهروندی در این کشور به هیچ عنوان قابل لغو نیست. البته پاسپورت دومینیکا برای کودکان زیر ۱۶ سال برای مدت ۵ سال اعتبار دارد چون تصویر کودکان مدام در حال تغییر است. اگر برنامه شهروندی این کشور بسته شود افرادی که براساس این برنامه شهروندی را دریافت کرده اند برای همیشه پاسپورت و شهروندی آنها به صورت محفوظ باقی می ماند و به راحتی می توانند به ۱۴۵ کشور جهان سفر کنند.

گذرنامه منقضی شده دومینیکا را می توان با هزینه کم در هر کنسولگری دومینیکا تمدید کرد. آقای گنجی وکیل رسمی مهاجرت کانادا که به متقاضی برای انجام مراحل برنامه پاسپورت دومینیکا کمک می کند می تواند تمدید گذرنامه را انجام دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ