سامانه فروش فوق العاده ایران خودرو

0

سامانه فروش فوق العاده ایران خودرو

سایت ثبت نام ایران خودرو امکان ثبت نام غیر حضوری در جشنواره پیش فروش و جشنواره های مختلف دیگر را نیز برای متقاضیان خرید خودروهای ایران خودرو فراهم کرده است. آن دسته از افرادی که قصد ورود به بخش ثبت نام در خودروهای ایران خودرو را دارند، می بایست که به سایت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir با دریافت کد کاربری و رمز عبور اختصاصی مراجعه کنند و از طریق ورود به بخش های مختلف مراحل ثبت نام در این سامانه را انجام دهند.

لازم به ذکر است که امکان دسترسی به سایت esale.ikco.ir برای تمامی افراد در کل کشور وجود دارد و محدودیتی در زمینه ورود و یا ثبت نام در هر یک از جشنواره های ایران خودرو برای هر یک از استان ها و یا شهرستان های کشور در این سایت وجود نخواهد داشت.

طبق اطلاعیه فوری که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت در ۱۲ اردیبهشت به سازمان حمایت از مصرف کنندگان ارسال شده است، برای افزایش رضایت مردم و ایجاد شفافیت در فروش و ثبت نام خودرو، تمامی فروش ها و نام نویسی هایی که از طریق سامانه های فروش شرکت های خودرو سازی سایپا، ایران خودرو، بهمن موتور و … انجام می شوند باید متوقف شوند.

طبق این دستور وزارت صمت، دیگر ثبت نامی از طریق سامانه های فروش این خودرو سازها انجام نمی شود و برای خرید خودرو سامانه یکپارچه فروش خودرو در نظر گرفته خواهد شد که متقاضیان باید برای ثبت نام خرید خودرو مورد نظرشان، از طریق این سایت اقدام نمایند. سامانه یکپارچه فروش خودرو به نشانی sale.iranecar.com ارائه دهنده بستر خرید محصولات ایران خودرو و سایپا می باشد و در حال حاضر در حال راه اندازی می باشد و سازمان حمایت از مصرف کننده باید، شرایط و ابزار لازم برای راه اندازی این سامانه را مهیا کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ