قیمت وانت دوکابین کارون زامیاد (پیکاپ کارون)

0

قیمت وانت دوکابین کارون زامیاد (پیکاپ کارون)

قیمت پیکاپ کارون ، پیکاپ کارون سایپا ، قیمت وانت دوکابین کارون ، قیمت زامیاد دو کابین ، زامیاد دو کابین جدید ، نیسان زامیاد دو کابین

پیکاپ کارون، محصول اقتصادی شرکت زامیاد بزودی وارد بازار خواهد شد. این پیکاپ دو کابین همان پیشرانه قدیمی نیسان با کد M24 را داریم که البته در این خودرو استاندارد یورو ۵ را دارد و مصرف ترکیبی سوخت آن به ۱۱ لیتر در هر صد کیلومتر می رسد. نهایت قدرت در پیکاپ کارون ۹۴ اسب بخار است و نهایت گشتاور به ۱۸۷ نیوتن متر در دور ۲,۵۰۰ rpm می رسد.

قیمت پیکاپ کارون خودرو پیکاپ پیکاپ کارون

قدرت از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های عقب می رسد و این یعنی با پیکاپی طرف هستیم که هم پیشرانه و گیربکس قدیمی دارد و هم تک دیفرانسیل است.

بعد از عرضه وانت پادرا پلاس، شرکت خودروسازی زامیاد قرار است در سال ۱۴۰۱، نسخه دوکابین این وانت را هم به بازار کشورمان بفرستد؛ خودرویی که دیگر نامش پادرا پلاس نیست و باید آنرا وانت زامیاد کارون صدا بزنیم! هرچند تولید آزمایشی زامیاد کارون (با نام کارخانه‌ای P2i) از سال گذشته شروع شده بود.

قیمت پیکاپ کارون خودرو پیکاپ پیکاپ کارون

قیمت وانت زامیاد کارون

در بازار چین، فودای F16 با موتور ۲.۴ لیتری و در نسخه دو دیفرانسیل، حدود ۸۵ تا ۹۰ هزار یوآن قیمت دارد که تقریبا معادل ۱۳ هزار دلار می‌شود. بنابراین در بازار کشورمان، احتمالا با قیمتی در حدود ۷۰۰ تا ۹۰۰ میلیون تومان فروخته خواهد شد.

بر اساس اطلاعات بدست آمده فروش این خودرو در شهریور ماه ۱۴۰۱ با قیمت حدود ۳۹۸ میلیون تومان آغاز خواهد شد.

قیمت پیکاپ کارون خودرو پیکاپ پیکاپ کارون

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ