زهرا منصوری همدانی کیست +عکس زهرا صدیقی

2

زهرا منصوری همدانی کیست و الان کجاست

سرکرده باند قاچاق دختران ایرانی به اربیل عراق توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگیر شد.

دستگیری این فرد که زهرا منصوری همدانی نام دارد و با نام مستعار ساره فعالیت می‌کرده، از سوی رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور با عنوان ظلم جمهوری اسلامی به یکی از اقلیت‌های جنسی (همجنسگرا) مطرح شده بود. این در حالی است که ترویج همجنس‌بازی، قمار، کلاهبرداری و قبح زدایی از روابط جنسی نامشروع و انتشار آن در فضای مجازی از جمله اقدامات این فرد بوده است.

قاچاق دختران جوان قاچاق دختر از ایران علیرضا فرجادی کیا زهرا منصوری همدانی زهرا صدیقی همدانی دستگیری قاچاقی

زهرا صدیقی همدانی اینستاگرام

زهرا صدیقی همدانی، معروف به ساره در آبان ماه سال ۱۴۰۰ در حین سفر به ترکیه توسط ماموران سپاه پاسداران دستگیر شده و هم اکنون در زندان مرکزی ارومیه به سر میبرد.⁣

قاچاق دختران جوان قاچاق دختر از ایران علیرضا فرجادی کیا زهرا منصوری همدانی زهرا صدیقی همدانی دستگیری قاچاقی

با این حال، سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پس از تعقیب و مراقبت چند ماهه، از طریق این زن به یکی از بزرگترین باندهای قاچاق زنان و دختران ایرانی به اربیل عراق رسیدند که توسط دو نفر به نام‌های علیرضا فرجادی کیا و کتی اداره می‌شد که از طریق همکاری با زهرا منصوری همدانی صدها تن از دختران ایرانی را به اربیل می‌بردند.

بنا بر این گزارش، این زنان و دختران که تعداد آنها به بیش از هزار نفر می‌رسد، در اربیل عراق فروخته می‌شدند.

دانلود

منبع : خبرگزاری تسنیم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. امیر می گوید

    اربیل،دبی،کراچی واستانبول و ده ها شهر دیگه،خودفروشی دختران ایرانی در داخل و خارج کشور،به خاطر فقر وفلاکت و بدبختی که این حکومت در ایران به وجود آورده،و مردم رو به خاک سیاه نشونده

  2. بهروز می گوید

    چرارابعد از۸ماه دستگیری این بدبخت تاره الان با آب وتاب خبر دستگیریش رومطرح کردن؟ یارو آبانماه پارسال خفت شده!!!