نفرات اول تا ششم عصر جدید فصل سوم

0

نفرات اول تا ششم عصر جدید فصل سوم

نفرات اول تا پنجم عصر جدید فصل سوم ، قهرمان فصل سوم عصر جدید به ترتیب ، نفر دوم فینال عصر جدید فصل سوم ، نفر سوم عصر جدید فصل سوم ، نفرات برتر عصر جدید فصل سوم

ویژه برنامه فصل سوم عصر جدید با حضور احسان علیخانی و داوران این مسابقه مجید اسماعیلی، امین حیایی، ژاله صامتی و کارن همایونفر ۲۶ تیر ۱۴۰۱ برگزار شد و در نهایت با معرفی نفر اول و قهرمان و نایب قهرمان عصر جدید فصل سوم و نفرات دوم تا ششم پرونده این فصل نیز بسته شد.

علی نظری طولابی با تعداد آرای با ۵ میلیون و ۵۶۲ هزار و ۴۵۳، تندیس قهرمانی را از آن خود کرد و برنده فصل سوم مسابقه استعداد یابی عصر جدید شد و گروه پهلوانک های ایران زمین نایب قهرمان و پیمان ابراهیمی نفر سوم, ساینا شیخی نفر چهارم و گروه ستیلا و آنیسا پنجم و احسان یاسین ششم شدند.

علی طولابی عصر جدید دیشب تاریخ فینال عصر جدید برندگان عصر جدید با رای مردم برندگان عصر جدید اسامی فینالیست های عصر جدید

تعداد آرا و نفر اول تا ششم عصر جدید فصل سوم

گروه پهلوانک های ایران زمین با ۴ میلیون و ۵۹ هزار و ۸۵۴ رای! نایب‌ قهرمان فصل سوم عصرجدید، پیمان ابراهیمی استندآپ کمدین با ۳ میلیون و ۶۷۷ هزار و ۹۱۴ رای! مقام سوم، ساینا شیخی با ۳ میلیون و ۲۶۳هزار و ۶۰۷ نفر چهارم، گروه ستیلا و آنیسا با ۳ میلیون و ۱۲۴ هزار و ۳۶۱ پنجم  و احسان یاسین ۳ میلیون و ۸۹ هزار و ۷۹۸ رای به مقام ششم فصل سوم عصرجدید تائل شدند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ