چند نفر در پیش فروش ایران خودرو ثبت نام کردند

0

چند نفر در پیش فروش ایران خودرو ثبت نام کردند

در پیش فروش ایران خودرو چند نفر ثبت نام کردند

به گفته سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، در این دوره در مجموع ۶ میلیون و ۵۷ هزار و ۵۵۵ نفر در طرح‌های مختلف فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش و مشارکت در تولید خودروسازان ثبت‌نام کردند.

شنبه ۲۵ تیرماه مرحله دوم ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به مدت سه روز آغاز و تا ساعت ۱۷ سه شنبه ۲۸ تیرماه انجام شد.

در این مرحله حدود ۷۶ هزار و ۷۰۰ خودرو توسط خودروسازان عرضه شد. نتایج قرعه کشی هم حداکثر تا یک هفته اعلام می‌شود زمان بر بودن اعلام نتایج به این دلیل است که تطبیق اطلاعات و داده‌های ثبت نام کنندگان با طرح جوانی جمعیت و کنترل واجدان شرایط باید انجام شود.

متقاضیان در مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه می‌توانستند با مراجعه به صفحه اصلی سامانه sale.iranecar.com و مشاهده لیست خودروهای قابل عرضه، اقدام به ثبت درخواست کنند.

به گفته “امید قالیباف” سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، در این دوره در مجموع ۶ میلیون و ۵۷ هزار و ۵۵۵ نفر در طرح‌های مختلف فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش و مشارکت در تولید خودروسازان ثبت‌نام کردند.

براساس آمار به صورت کلی هر فرد ثبت نام کننده در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو شانس ۱.۳ درصدی برای برنده شدن در قرعه کشی خودرو خواهد داشت یعنی از هر ۷۹ نفر یک نفر شانس برنده شدن دارد.

وی گفت: در واقع ۵۰‌ درصد رشد، در تعداد متقاضیان نسبت به دور قبل به ثبت رسید؛ در حالی که در دور نخست متقاضیان یک هفته برای ثبت‌نام مهلت داشتند، اما در این دوره به سه روز محدود شده بود.

قرعه کشی ایران خودرو ۱۴۰۱ – مرحله ۲ پیش فروش

مراسم قرعه کشی خودرو برای تعیین برندگان مرحله ۲ پیش فروش ایران خودرو در سال ۱۴۰۱، روز شنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ و با حضور نهادهای نظارتی برگزار شد. برندگان ایران خودرو، فقط ۳ روز برای واریز وجه ثبت نام فرصت دارند و در غیراینصورت، با نفرات رزرو جایگزین خواهند شد.

مدل ثبت نام کنندگان ظرفیت فروش
تارا دستی ۱۷۹,۹۴۶ ۲,۴۰۰
تارا اتومات ۱۳۰,۷۶۲ ۱,۸۵۰
دناپلاس توربو اتومات ۱۶۶,۳۶۲ ۳,۶۵۰
دناپلاس توربو ۶ دنده دستی ۱۵۱,۴۴۹ ۱,۳۵۰
مجموع ۶۲۸,۵۱۹ نفر ۹,۲۵۰ دستگاه

*اطلاعات جدول فوق براساس آمار رسمی ایران خودرو در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ است.

قرعه کشی ایران خودرو برای مادران – مرحله ۲ پیش فروش

در مرحله ۲ قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو برای مادران، بیش از ۱۷ هزار نفر برای ۹ هزار خودرو ثبت نام کرده‌اند. نتایج این قرعه کشی در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ بصورت زیر اعلام شد:

مدل ثبت نام کنندگان ظرفیت فروش
تارا دستی ۳,۲۹۸ ۲,۴۰۰
تارا اتومات ۳,۲۵۴ ۱,۸۵۰
دناپلاس توربو اتومات ۵,۱۱۲ ۳,۶۵۰
دناپلاس توربو ۶ دنده دستی ۵,۴۸۱ ۱,۳۵۰
مجموع ۱۷,۱۴۵ نفر ۹,۲۵۰ دستگاه

*اطلاعات جدول فوق براساس آمار رسمی ایران خودرو در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ