قیمت فروش حواله خودرو قرعه کشی

0

قیمت فروش حواله خودرو قرعه کشی ۱۴۰۱ | سود فروش حواله خودرو | خریدار حواله های فروش فوق العاده و پیش فروش ایران خودرو و بهمن موتور

پس از اعلام نتایج دومین مرحله قرعه کشی یکپارچه خودرو در‌ کشور، از صبح امروز موج زیادی از فروش حواله در فضای مجازی آغاز شده است. با اهتمام وزارت صمت بر روند اشتباه قبلی و ادامه قرعه کشی و بذل و بخشش از جیب بیت المال، شاهد سودهای باد آورده برای برندگان هستیم. قیمت برخی از این حواله ها به شرح زیر است.

قیمت حواله پژو ۲۰۶

۱۰۵ میلیون تومان

قیمت حواله پژو ۲۰۷ اتوماتیک مولتی کالر

۱۳۰ میلیون تومان

قیمت حواله فیدلیتی پرایم

۲۱۰ میلیون تومان

قیمت حواله دیگنیتی پرایم

۲۸۰ میلیون تومان

قیمت حواله لاماری ایما

۳۴۰ میلیون تومان

❌ شایان ذکر است این برندگان حتی ریالی از جیب خود خرج نکرده و فقط هزینه کد ملی خود را با این ارقام نجومی دریافت می کنند.

قیمت حواله خودرو فروش حواله خودرو سود فروش حواله خودرو سود ثبت نام خودرو حواله خودرو

دلالان برنده اصلی طرح قرعه کشی خودرو

شاید طرح ” قرعه کشی خودرو” در کوتاه کردن دست دلالان خودرو از بازار موفق عمل کرد اما موجب شکل گیری گروه دیگری از دلالان با عنوان دلالان حواله خودرو  در بازار شده است؛ مشاهدات میدانی حاکی از آن است که این روزها حواله خودروهای طرح قرعه کشی خودرو و حتی طرح مادران در بازار توسط دلالان خرید و فروش می‌شوند و حتی وبسایت‌هایی برای این کار طراحی شده و در دسترس مردم قرار گرفته‌اند.

در حال حاضر حواله خودرو پژو پارس سفارشی به قیمت ۷۰ میلیون تومان خریداری می شود و به قیمت ۷۵ تا ۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد و حواله خودرو پژو پارس ELX نیز به قیمت ۷۵ میلیون تومان خریداری می شود و به قیمت ۸۰ تا ۸۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت حواله خودرو فروش حواله خودرو سود فروش حواله خودرو سود ثبت نام خودرو حواله خودرو

در بین سایر خودروهای موجود در بازار نیز حواله خودرو پژو ۲۰۷ اتوماتیک به قیمت ۱۰۰ میلیون تومان خریداری می شود و به قیمت ۱۰۵ تا ۱۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد و حواله پژو ۲۰۷ دستی نیز به قیمت ۸۵ میلیون تومان خریداری می‌شود و به قیمت ۹۰ تا ۹۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در این بین دلالان از خرید و فروش حواله هر خودرو ۵ تا ۱۰ میلیون تومان سود می‌برند؛ سود بالا دلالی حواله‌های خودرو بازار اجاره کارت ملی را نیز داغ کرده‌است و در این بین دلالان با اجاره کارت ملی افرادی اقدام به ثبت نام گسترده در طرح‌های قرعه کشی کرده و شانس متقاضیان واقعی برای خرید خودرو را بیشتر کاهش می‌دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ