دن بیلزریان کیست و چند سال سن دارد

0

دن بیلزریان کیست و چند سال سن دارد

دن بیلزریان dan bilzerian یکی از خوشگذران ترین و در عین حال ثرومند ترین افراد در دنیاست. او که یکی از بازیگران سینما آمریکاست در فیلم های زیادی بازی نکرده است اما با این حال فرد مشهوری است که خیلی از افراد او را می شناسند. دن بیلزریان با انتشار عکسی اعلام کرد که ازدواج کرده است. خبر ازدواج او همه را شوکه کرد.

در اینستاگرام دن بیلزریان تصاویر بسیار زیادی از خوشگذرانی و عیاشی های مختلف، ماشین های لوکس، تفنگ های به روز و خانه های رویایی می بینید.

دن برندون بیلزریان  (انگلیسی: Dan Brandon Bilzerian؛ متولد ۷ دسامبر ۱۹۸۰) یک هنرپیشه، ستاره اینترنتی و پوکرباز آمریکایی‌ ارمنی‌تبار است و ۴۱ سال سن دارد. شهرت وی به علّت زندگی مجللش است.

قمار باز معروف دن بیلزریان چه کاره است دختربازترین آدم دنیا اینستاگرام دن بیلزریان

چرا و چگونه دن بیلزریان معروف شد

یکی از مهمترین دلایل شهرت دن بیلزرین را می‌توان عکس های متعددی دانست که او از سبک زندگی خودش در اینستاگرام قرار می‌دهد. این عکس ها باعث شده است عده زیادی در سراسر دنیا به او توجه کنند و فعالیت های او را دنبال کنند. عکس هایی که او در صفحه خود قرار می‌دهد بیانگر یک زندگی ولخرجانه و یا حتی خارج از عرف است که با تعداد زیادی از زنان که پوشش های بسیار زننده ای دارند منتشر می شود. یکی دیگر از القاب دنی بیلزریان، پادشاه اینستاگرام می باشد.

افراد بسیار زیادی هستند که از روش این فرد را برای ادامه زندگی خودشان استفاده می کنند.  البته این سبک زندگی و تجربه هیجان های بیش از حد قمار، مواد مخدر و … باعث شده است که دنی تا بیش از سن ۳۲ سالگی دوبار سکته قلبی کند. سکته قلبی آسیبی بود که به جسم دن وارد شده، طبیعتا تا این حد خوشگذرانی نا سالم به روان او نیز آسیب های بسیار زیادی را وارد کرده است.

منبع : ساعد نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ