سوسانو (هان های جین) چند سال سن دارد

0

سوسانو (هان های جین) چند سال سن دارد و متولد چه سالی است

هان‌های جین (به انگلیسی: Han Hye Jin) متولد ۲۷ اکتبر ۱۹۸۱ بازیگر اهل کره جنوبی است و  ۴۰ سال سن دارد.

وی نقش بانو سوسانو در مجموعه تلویزیونی جومونگ را ایفا کرده‌است. وی همسر کی سونگ یونگ بازیکن فوتبال و کاپیتان تیم ملی فوتبال کره جنوبی است.

همسر هان های جین همسر سوسانو بیوگرافی هان های جین بیوگرافی سوسانو Han Hye Jin

هان های جین ( به لاتین Han Hye jin)  متولد ۵ آبان ۱٣۶۰ در شهرستان دامیانگ کره ی جنوبی، مدل، بازیگر و مجری زیبای کره ی جنوبی است.

هان، دو خواهر بزرگتر به نام های هان مویونگ و هان گا یونگ دارد. خواهر او، هان مو یونگ در سال ٢۰۱۰ با بازیگر کره ای، کیم کانگ وو ازدواج کرده است.

 

هان برای اولین بار با فیلم کوتاهMagic Thumping به دنیای بازیگری قدم گذاشت و پس از آن، نقش های کوچکی را در سریال های شبکه ی MBC از جمله سریال دوستان (محصول مشترک کره و ژاپن)، داستان عاشقانه، عاشقتم هیون جانگ و بازرس پارک مون سو ایفا کرد. آغاز شهرت ها در سال ٢۰۰۵ با بازی در سریال قوی باش گئوم سون آغاز شد.

هان های جین سپس در سریال جومونگ حاضر شد و با نقش سوسانو، در کنار سونگ ایل گوک بازی فوق العاده ای از خود نشان داد.

این سریال طرفداران زیادی در کره، ژاپن، چین و همچنین کشورمان پیدا کرد و هان توانست جایزه ی بهترین بازیگر زن را برای این سریال بدست آورد.

کی سونگ-یونگ کیست

کی سونگ-یونگ متولد ۲۴ ژانویهٔ ۱۹۸۹ بازیکن فوتبال حرفه‌ای اهل کره جنوبی است. او در پست‌های هافبک مرکزی و هافبک دفاعی در اف سی سئول بازی می‌کند. او فوتبال حرفه‌ای خود را از باشگاه اف سی سئول شروع کرد و در سال ۲۰۰۹ با مبلغ ۱۰ میلیون پوند به سلتیک اسکاتلند پیوست. با توجه به درخشش او در سلتیک و المپیک ۲۰۱۲روزنامه‌های انگلیسی مدعی علاقه باشگاه‌های انگلیسی به جذب وی شدند. سپس وی با مبلغ ۶۰ میلیون پوند به گران‌ترین بازیکن تاریخ سوانسی سیتی تبدیل شد. در فصل ۲۰۱۳–۲۰۱۴ او نیز به عنوان یک هافبک قرضی برای ساندرلند بازی کرد.

وی در سال ۲۰۱۳ با هان‌های جین بازیگر سینما ازدواج کرد. در ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۵ آن‌ها صاحب یک دختر شدند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ