مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور

0

آخرین مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۱ | تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور | زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۰

ثبت نام با آزمون و بدون آزمون مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۱:

ثبت نام اولیه رشته های دانشگاه پیام نور همزمان با ثبت نام کنکور سراسری در هفته اول بهمن ماه سال ۱۴۰۰ از طریق سایت سنجش انجام پذیرفت.از انجایی که برای ورود به رشته های با ازمون دانشگاه پیام نور نیاز به ثبت نام در سایت سازمان سنجش و نیز شرکت در کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ می باشد لازم است داوطلبان حتما ثبت نام خود را در سایت سنجش انجام دهند و با اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری در نیمه دوم مرداد ماه سال ۱۴۰۱ و دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری دانشجویان می توانند از لیست رشته های موجود در دفترچه به میزان حداکثر ۱۵۰ انتخاب از داخل دفترچه انتخاب کنند .

با توجه به اینکه ورود به رشته های پر طرفدار دانشگاه پیام نور از طریق بدون کنکور و با اعمال سوابق تحصیلی نیز وجود دارد لذا داوطلبان می بایست در نیمه دوم مرداد ماه نسبت به دریافت دفترچه رشته های صرفا با سوابق تحصیلی موسسات پیام نور مراجعه کرده و از لیست رشته های موجود به تعداد حداکثر ۱۰۰ انتخاب در فرم انتخاب رشته اینترنتی خود لحاظ نمایند لازم به ذکر است که پذیرش در این رشته ها فقط بر اساس معدل کتبی دیپلم بوده و رتبه کنکور هیچ تاثیری در پذیرش این رشته ها ندارد.

مشاوره انتخاب رشته کنکور دانشگاه پیام نور بدون کنکور ثبت نام پیام نور اخبار دانشگاه پیام نور

ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور ورودی مهر ۱۴۰۱: 

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور در ماه آبان هر ساله صورت می پذیرد و داوطلبان در این ماه می توانند به صورت حضوری به مراکز پیام نور در سراسر کشور مراجعه نموده و از لیست رشته های موجود نسبت به انتخاب یک رشته اقدام نمایند لازم به ذکر است که پذیرش در رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور نیازی به انتخاب رشته اینترنتی نداشته و فقط با مراجعه حضوری به این مراکز صورت می پذیرد .شروع کلاس ها در این نیمسال دقیقا بعد از ثبت نام و از ماه آبان امکان پذیر می باشد.

ثبت نام رشته های بدون کنکور پیام نور ورودی بهمن ۱۴۰۱:

زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور پیام نور ورودی بهمن ۱۴۰۱ از نیمه دوم دی ماه هر ساله صورت می پذیرد و داوطلبان می بایست بعد از مراجعه به سایت سنجش نسبت به انتخاب حداکثر ۱۰۰ کد رشته محل از لیست رشته های موجود اقدام نمایند ثبت نام در این بازه زمانی صرفا به صورت اینترنتی و بر اساس معدل کتبی دیپلم صورت می گیرد .اعلام نتایج رشته های بدون کنکور ورودی بهمن ۱۴۰۱در هفته اول بهمن ماه صورت می گیرد. و پذیرفته شدگان می توانند از هفته دوم بهمن نسبت به ثبت نام و انتخاب واحد خود در مرکز پذیرفته شده اقدام نماند.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱

در خصوص زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور این نکته حائز اهمیت است، آن دسته از افرادی که در کنکور سراسری ۱۴۰۱ ثبت نام نموده با آن گروه از اشخاصی که نام نویسی نکرده اند می بایست در بازه زمانی متفاوتی اقدام به ثبت نام نمایند.

زمان ثبت نام مهرماه

کسانی که در کنکور سرارسی سال ۱۴۰۱ ثبت نام نموده و در آزمون شرکت کرده یا نکرده اند، می توانند در تاریخ ۱۷ تا ۲۲ مرداد ماه  انتخاب رشته نمایند اما متقاضیانی که در کنکور نام نویسی نکرده انده و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می خواهند وارد دانشگاه شوند می بایست از بین لیست رشته های بدون کنکور پیام نور برای نیمسال اول تحصیلی، در تاریخ  ۱۸ مرداد الی ۲۳ مردادماه ۱۴۰۱ انتخاب رشته کنند.

زمان ثبت نام بهمن ماه

 زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه ۱۴۰۱  به دلیل آن که هم اکنون در زمان نیمسال اول یعنی مهرماه به سر می بریم، هنوز به طور دقیق اعلام نشده است، اما با توجه به دوره گذشته که در اواسط آذر ماه صورت گرفته بود پیش بینی می شود برای امسال هم به همین شکل باشد.

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱

تمامی متقاضیان جا مانده از  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای سال ۱۴۰۱ می بایست نسبت به تمدید مهلت ثبت نام در ورودی مهر و بهمن اطلاع یابند تا مجددا این فرصت مناسب را از دست ندهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ