اقدام انتحاری در بیرون ساختمان کنگره آمریکا

0

ساتین نیوز: پلیس آمریکا از وقوع حمله با خودرو به موانع نزدیک ساختمان کنگره و تیراندازی در این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساتین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس آمریکا اعلام کرد یک مرد در حالی که پشت خودرو نشسته بود، اوایل امروز (یکشنبه) خودرو خود را به موانع اطراف ساختمان کنگره کوبیده، سپس شروع به تیراندازی کرده و در آخر نیز در اقدامی انتحاری، به خود شلیک کرد.

پلیس آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد: این مرد درست ساعت ۴ صبح (به وقت محلی) [با خودرو]به سمت شرقی موانع موجود در اطراف ساختمان کنگره کوبید که در پی این اقدام، خودروی وی آتش گرفت. او سپس از خودرو پیاده شد و چندین گلوله در هوا شلیک کرد و زمانی که مأموران پلیس به این تیراندازی ها واکنش نشان دادند، اسلحه اش را به سمت خود چرخاند. هیچ کس دیگری [غیر از حمله کننده]در این حادثه آسیب ندیده است.

پلیس مسئول حفاظت کنگره امریکا گفت: در حال حاضر، به نظر نمی رسد این فردکسی از اعضای کنگره – که در تعطیلات نیز به سر می برند- را هدف قرار داده باشد؛ همچنانکه به نظر نمی رسد افسران پلیس نیز از سلاح هایشان تیری شلیک کرده باشند.

در بیانیه پلیس به نام عامل انتحاری اشاره نشده؛ اما پلیس اعلام کرد بازرسان پلیس در حال بررسی سوابق این فرد هستند.

گفتنی است، نیرو های امنیتی داخل و اطراف ساختمان کنگره از یک سال و نیم گذشته افزایش یافته است. از زمان ششم حادثه ششم ژانویه، حوادث امنیتی مختلفی در نزدیک ساختمان کنگره رخ داده است. در آوریل سال ۲۰۲۱ نیز یک نفر خودروی خود را به سمت افسرانی که در نزدیکی یک مانع امنیتی ایستاده بودند، راند که در پی آن یک نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شد.

تازه عروس تهرانی، مچ داماد را با یک دختر گرفت

پایگاه خبری ساتین نیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ