محسن نهاوندیان کیست +عکس

0

محسن نهاوندیان کیست ، محسن نهاوندیان فرزند کیست ، پدر محسن نهاوندیان کیست ، شغل محسن نهاوندیان چیست

محسن نهاوندیان، دومین پسر محمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس‌ جمهوری از ۹ سال پیش بدین سوء، عضوهیات‌ مدیره شرکت «آرین فولاد غرب» بوده است.

مقر این شرکت در مالزی است و با کشورهایی چون تایوان، چین، هند، قزاقستان، روسیه، اوکراین، امارات، آلمان، لبنان، اتریش و بلاروس مبادله تجاری دارد.شرکت آرین فولاد غرب عمدتا در حوزه محصولات فولادی از جمله واردات انواع محصولات فولادی شامل انواع ورق‌های گرم و سرد، میلگرد و مقاطع فولادی از منابع مختلف منجمله تولید کنندگان کشورهای قزاقستان، روسیه ،چین و هند فعال است.مضاف برآن، در زمینه صادرات انواع محصولات فولادی تولیدی شرکت‌های داخلی شامل انواع ورق‌های گرم و سرد فولادی هم فعال است.

 

محسن نهاوندیان کیست شغل آقازاده ها خانواده محمد نهاوندیان پسر محمد نهاوندیان آقازاده های مشهور

محسن نهاوندیان کیست شغل آقازاده ها خانواده محمد نهاوندیان پسر محمد نهاوندیان آقازاده های مشهور

 

در پایگاه رسمی شرکت آرین فولاد غرب، به صورت بسیار کوتاه اشاره شده که ورق‌های عریض فولادی شرکت فولاد اکسین خوزستان را به اروپا صادر کرده است! جستجو در پایگاه رسمی اطلاع‌ رسانی این شرکت هیچ اطلاعات اضافه تری در مورد سهامداران این شرکت، مدیران ارشد و میانی آن و حتی سایر موارد را به دست نمی‌دهد. گویی که این شرکت بیشتر به عنوان یک واسطه و دلال در صنعت فولاد مشغول به کار است.

محسن نهاوندیان کیست شغل آقازاده ها خانواده محمد نهاوندیان پسر محمد نهاوندیان آقازاده های مشهور

لیست شرکتهای محسن نهاوندیان

آگهی تغییرات شرکت اطلس تجارت میثاق سهامی خاص به شماره ثبت ۵۴۳۲۸۹ و شناسه ملی ۱۴۰۰۸۴۳۳۳۸۷

به استناد صورتجلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده مورخ ۱۴/۱۲/۱۴۰۰ تصمیمات ذیل اتخاذ شد :

آقای محسن نهاوندیان با شماره ملی ۰۰۷۱ به سمت رئیس هیات مدیره، آقای علیرضا مدرسی با شماره ملی ۰۰۷۹ نماینده آرشام پارسه آناهیتا به شناسه ملی ۱۴۰۰۳۸۳۵۹۵۷ به سمت نایب رئیس هیات مدیره و آقای سید غلامرضا ترابی با شماره ملی ۰۰۵۵ به سمت عضو هیات مدیره و آقای میثم اخباریه با شماره ملی ۰۰۶۱ به عنوان مدیر عامل و عضو هیات مدیره که برای مدت دو سال انتخاب گردیدند .

به استناد صورتجلسه هیئت مدیره مورخ ۰۱/۱۱/۱۳۹۹ تصمیمات ذیل اتخاذ شد :

آقای محسن نهاوندیان به کد ملی ۰۰۷۱ به سمت رئیس هیات مدیره – شرکت آرشام پارسه آناهیتا به شناسه ملی ۱۴۰۰۳۸۳۵۹۵۷ به نمایندگی آقای علیرضا مدرسی به کد ملی ۰۰۷۹ به سمت نائب رئیس هیات مدیره – آقای یاسر حیدری به شماره ملی ۱۲۹۰ به سمت عضو هیئت مدیره – آقای میثم اخباریه به کد ملی ۰۰۶۱ به سمت مدیرعامل ( خارج از اعضاء هیئت مدیره و سهامداران ) انتخاب گردیدند.

 

نام سمت وضعیت طول دوره
آرین فولاد غرب عضو هیئت مدیره خارج شده ۱۳۹۴/۰۴/۲۴ تا ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
طلوع نقش آریا نایب رئیس هیئت مدیره و عضو هیئت مدیره خارج شده ۱۳۹۲/۱۲/۰۸ تا ۱۳۹۵/۰۶/۱۵

 

منبع : نود اقتصادی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ