ساعت بازی ایران آرژانتین والیبال قهرمانی جهان

0

ساعت بازی ایران آرژانتین والیبال قهرمانی جهان امروز ، زمان بازی والیبال ایران و آرژانتین جام جهانی والیبال ۲۰۲۲ امشب

بازی والیبال ایران و آرژانتین ساعت چنده ؟

تیم های ملی والیبال ایران و آرژانتین در چارچوب دیدارهای دور اول مسابقات والیبال قهرمانی جهان ۲۰۲۲ به مصاف هم خواهند رفت.

گفتنی است بازی والیبال ایران و آرژانتین امشب شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰ برگزار می شود.

تیم ملی والیبال ساعت ۲۰ امشب (شنبه) با کادرفنی ایرانی خود در اولین دور از این رقابت‌ها، به مصاف تیم ملی والیبال آرژانتین خواهد رفت. ملی پوشان والیبال ایران که در جام واگنر برای حضور هرچه بهتر در این مسابقات حضور داشتند در بین چهار تیم این مسابقات، سوم شدند. ایران در جام واگنر موفق شد آرژانتین را با نتیجه نزدیک ۳ بر۲ شکست دهد اما این بازی درحالی برگزار شد که هر دو تیم از ترکیب اصلی خود استفاده نکردند تا دستشان برای هم رو نشود.

تیم ملی والیبال ایران در سال ۲۰۲۲، هفتمین حضور خود در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان را تجربه خواهد کرد و این در حالی است که بهترین عنوان به دست آمده برای والیبال ایران در این مسابقات، در سال ۲۰۱۴ با اسلوبودان کواچ بود که ملی پوشان موفق شدند رتبه ششمی را به نام خود کنند.

والیبال ایران با هدایت عطایی به این رقابت‌ها پا گذاشته است. همچنین میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، محمدجواد معنوی نژاد، علی‌اصغر مجرد، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، شهروز همایونفرمنش، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا موذن بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۲۲ هستند.

علیرضا طلوع‌کیان و احمد لاهوتی (مربیان)، حسین خوریانی (آنالیزور)، رضا نصیری (پزشک) رضا قلی‌پور (تراپیست) و یاناس (مربی بدنساز) از اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در این مسابقات به شمار می آیند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ