قیمت هلیکوپتر شخصی در ایران

4

قیمت هلیکوپتر شخصی در ایران ، قیمت هلیکوپتر شخصی لوکس در ایران ، قیمت هلیکوپتر دو نفره در ایران ، قیمت هواپیما شخصی سال ۱۴۰۰ ، قیمت هلیکوپتر واقعی شخصی ، خرید هلیکوپتر شخصی در ایران ، قیمت بالگرد شخصی در ایران ، فروش هلیکوپتر شخصی در ایران ، شرایط خرید هلیکوپتر شخصی در ایران

قیمت هلیکوپتر واقعی شخصی

شاید باور نکنید اما ارزانترین هلیکوپتر شخصی جهان چیزی حدود ۳۰ هزار دلار قیمت دارد که با دلار ۳۰ هزار تومانی نزدیک به ۹۰۰ میلیون تومان برآورد می شود. با این قیمت در بازار خودروهای داخلی می توان خودروهای شاسی بلند چینی یا حتی مزدا ۳ و دیگر سدان های میان رده را خریداری کرد. این مبلغ حتی از خودروی دیگنیتی، جدیدترین محصول بهمن موتور که نزدیک به یک میلیارد تومان قیمت دارد نیز ارزانتر است که می تواند انتخاب وسوسه انگیزی برای علاقمندان به پرواز باشد.

پرواز از دیرباز یکی از آرزوی های بشری بوده که در طول تاریخ هزینه های زیادی برای رسیدن به آن متحمل شده است. در بسیاری از کشورها افراد کمی نیستند که در کنار خرید اتوموبیل و دیگر وسایل نقلیه از هلیکوپتر شخصی برای جابجایی استفاده می کنند.  اگر به خلبانی با هلیکوپتر علاقه دارید پیشنهاد می کنیم با ۱۰ هلیکوپتر فوق سبک و ارزان قیمت جهان آشنا شوید.

هلی کوپتر شخصی قیمت هلیکوپتر واقعی قیمت هلی کوپتر قیمت بالگرد

۱۰- Guimbal Cabri G2 | قیمت: ۴۵۰ هزار دلار
۹-​ Konner K1 | قیمت: ۴۰۰ هزار دلار
۸-​ Robinson R22 | قیمت: ۲۸۵ هزار دلار
۷- EDM Aerotec CoAX 2D | قیمت: ۱۸۰ هزار دلار
۶-​ Dynali H3 | قیمت: ۱۳۴ هزار دلار
۵- Cicaré ۷B | قیمت: ۹۴ هزار دلار
۴-​ Heli-Sport ch-77 | قیمت: ۶۶ هزار دلار
۳-​ Composite Xet | قیمت: ۵۲ هزار دلار
۲-​ Helicycle | قیمت: ۳۸ هزار دلار
۱-​ Mosquito XE | قیمت:  ۳۰ هزار دلار

 

یک جوان نخبه اهل آذربایجان شرقی با ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شخصی یک هلیکوپتر دو نفره ساخته که در ساخت آن از موتور پراید استفاده کرده است.

این هلیکوپتر که با امکانات حداقلی ساخته شده، بدنه‌ای از جنس فایبرگلاس دارد، ابعاد آن پنج در دو متر و وزن آن ۴۵۰ کیلوگرم است. در تولید آن از موتور پراید استفاده شده که قهرمانی توضیح می‌دهد: «موتور اصلی این هلیکوپترها موتور توربو است که من قادر به تهیه‌اش نبودم.»

هلی کوپتر شخصی قیمت هلیکوپتر واقعی قیمت هلی کوپتر قیمت بالگرد

برای تولید قطعات بدنه و موتور هلیکوپترشان که محرک اصلی‌اش موتور پراید بود، از طراحی و مواد اولیه کاملا داخلی و شخصی خود استفاده کرد؛ هلیکوپتر یک نفره ای به طول هفت متر و ارتقاع ۵.۲ متر با پهنای بسیار کم ۱۶۰ سانتیمتری، که از جنس تور فلزی با روکش فایبر گلاس ساخته شد.

بالگرد ساخت این دو برادر نخبه با وزنی برابر ۴۰۰ کیلوگرم قادر به پرواز تا ارتفاع ۵۰۰ متری بود و علاوه بر یک سرنشین ۸۰ کیلویی می‌توانست باری بالغ بر ۵۰ کیلوگرم را حمل کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. محمد اخلاقی می گوید

    باید هلیکوپتر ها جایگزین آمبولانس شود در بیمارستان ها

    1. مهرداد می گوید

      بایدها زیاد هستند اما به کدامیک عمل می‌شود، هر گاه جان انسان بیش از قیمت یک هلی کوپتر ارزش داشت شاید صاحب هلی‌کوپتر اورژانس شویم

  2. ابواحمد می گوید

    چراهای کوپترشخصی وجودندارد؟

    1. مهرداد می گوید

      برای اینکه در کشور ما همه چیز که بتوانند بیک صورتی به امنیت ربطش دهند ممنوع است، گذشته از این اگر بنا شود بطور گسترده این هلی کوپترها وارد شوند یقینا ۳ برابر قیمتش گمرک و عوارض و غیره دارد که نهایتا برای طبقه متوسط یک خواب و خیال باشد