قیمت بلیط اتوبوس تهران به مهران ۱۴۰۱

0

قیمت بلیط اتوبوس تهران به مهران ۱۴۰۱ ، قیمت بلیط اتوبوس تهران مهران اربعین ۱۴۰۰ ، بلیط اتوبوس مهران ، قیمت بلیط اتوبوس تهران به مهران ترمینال غرب

قیمت بلیط اتوبوس تهران به مهران اربعین ۱۴۰۱

خبر ۱۰ شهریور ۱۴۰۱

نایب رئیس کانون انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کشور، نرخ بلیت اتوبوس‌های اربعین را از مبدا پایتخت برای بازه زمانی دوازدهم تا سی‌ام شهریورماه اعلام کرد.

قیمت بلیت اتوبوس ۲۵ نفره از تهران تا مهران ۴۴۰ هزار و ۲۵۰ تومان، قیمت بلیت اتوبوس ۳۲ نفره ۳۳۶ هزار تومان و اتوبوس ۴۴ نفره ۲۴۵ هزار تومان تعیین شده است.

نایب رئیس کانون انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کشور ادامه داد: قیمت بلیت اتوبوس از تهران تا ایلام برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۳۷۶ هزار و ۲۵۰ تومان و اتوبوس ۳۲ نفره ۳۰۴ هزار و ۵۰۰ تومان و اتوبوس ۴۴ نفره ۲۴۵ هزار تومان تعیین شده است.

به گفته علی صاحبکار ، قیمت بلیت اتوبوس از تهران تا کرمانشاه برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۲۹۶ هزار تومان، اتوبوس‌های ۳۲ نفره ۲۵۵ هزار و ۵۰۰ تومان و اتوبوس‌های ۴۴ نفره ۱۷۱ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

وی تصریح کرد: این نرخ فقط در بازه ایام اربعین یعنی ۱۲ تا ۳۰ شهریور است و قیمت‌ها پس از اربعین به روال عادی بازمی‌گردد.

نرخ کرایه اتوبوس بین شهری قیمت بلیط اتوبوس تهران مهران قیمت بلیط اتوبوس بلیط اتوبوس مهران

خبر ۶ شهریور ۱۴۰۱

رئیس هئیت مدیره شرکت‌های حمل و نقل مسافربری گفت: نرخ بلیت اتوبوس‌های اربعین در جلسه ستاد اربعین ۷۵ درصد افزایش یافت.

احمدرضا عامری  گفت: بلیت اتوبوس مسیر تهران به مهران هر نرخی که باشد با توجه به افزایش ۷۵ درصدی در جلسه ستاد اربعین  به ازای هر ۱۰۰ هزار تومان،  ۷۵ هزار تومان اضافه می‌شود که البته این نرخ در مسیرهای مختلف شهرها متفاوت است.

به گفته رئیس هئیت مدیره شرکت‌های حمل ونقل مسافربری امسال به هیچ عنوان سفر دربستی نداریم. نظارت‌های خود را در اربعین افزایش داده‌ایم و اجازه تخلف به شرکت‌های حمل ونقل مسافری نخواهیم داد.

هم اکنون نرخ بلیت در مسیر تهران – مهران بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است که با افزایش ۷۵ درصدی ۵۲۵ هزار تومان می‌شود و برای سفرهای اربعین امسال ۸ هزار دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ