دلیل ارسال نشدن پیامک و اس ام اس امروز ۱۴۰۱

0

دلیل ارسال نشدن پیامک و اس ام اس امروز ۱۴۰۱ ، علت عدم ارسال پیامک همراه اول ، ارسال نشدن پیامک ایرانسل ، پیامک چرا ارسال نمیشه ، مشکل اس ام اس سامسونگ ، دلیل ارسال نشدن پیام در گوشی شیائومی ، رفع محدودیت ارسال پیامک همراه اول ، علت چند بار ارسال شدن اس ام اس ، عدم ارسال پیامک ایرانسل

دلیل ارسال نشدن پیامک و اس ام اس امروز ۱۴۰۱

فیلتر پیامک با نام «مهسا امینی» در همراه اول واقعیت دارد؟

روزنامه شرق ادعا کرده است : اپراتور همراه اول در اقدامی نام مهسا امینی را فیلتر کرد. کاربران این اپراتور نمی‌توانند پیامکی که در آن نام مهسا امینی باشد را برای یکدیگر ارسال کنند.

خبرنگار شبکه شرق برای پیگیری این موضوع ابتدا به سراغ روابط عمومی اپراتور همراه اول رفت اما کسی پاسخگو نبود. شماره تلفن‌های اعلام شده در پایگاه اطلاع رسانی این اپراتور نیز همکاری لازم را نکردند و پاسخی به سوال ما ندادند.

محمد احسان خرامید، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات نیز در ابتدای امر و در جریان  گفت‌وگوی خود با خبرنگار شبکه شرق از موضوع ابراز بی‌اطلاعی کرد.

این مقام مسئول در وزارت ارتباطات اما چند دقیقه بعد، در تماس با خبرنگار شبکه شرق اظهار کرد: «وزارت ارتباطات دستوری در این زمینه نداده است.»

او همچنین تاکید کرد: «وزارت ارتباطات همچنین دستوری برای فیلتر پیامک‌هایی که در آن نام مهسا امینی وجود دارد هم، دریافت نکرده است.»

رفع اختلالات ارسال پیامک طرح رجیستری موبایل

مدیرکل دفتر خدمات فنی، مهندسی و نگهداری وزارت صمت گفت: اختلالات چند روز اخیر در ارسال پیامک‌های رجیستری رفع شده است و اپراتور‌ها نگران پرداخت هزینه‌های خود نباشند. عدم پرداخت به دلیل موانع قانونی بوده است که به زودی با همکاری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی رفع خواهد شد.

حمید محله‌ای با اشاره به قانون تعیین تعرفه‌های خدمات مرکز توسعه تجارت الکترونیکی گفت: برای خدمات سامانه همتا در جلسه ۲۹۶ مورخ ۱۲/۰۸/۱۳۹۸ کمیسیون تنظیم مقررات وزارت ارتباطات، تعرفه تصویب شده بود و تا فروردین ۱۴۰۰ این مصوبه به قوت خود باقی بود و تعرفه خدمات رجیستری تلفن همراه را مشخص میکرد؛ ولی مسئولین وقت وزارت ارتباطات با این استدلال که این هزینه را باید دولت بدهد، این تصمیم را لغو کردند و در بودجه ۱۴۰۰ دیده شد، ولی بودجه موردنظر هم پرداخت نشد؛ لذا مشکل این است که نه بودجه داریم و نه مصوب‌های در کمیسیون داریم. وی افزود: راه حل‌های خوبی با تعامل سایر دستگاه‌ها پیشنهاد شده است که امیدواریم ظرف چند روز آینده با سازمان تنظیم مقررات وزارت ارتباطات به تفاهم نهایی برسیم و این مشکل به طور اساسی حل شود.

پیامک ارسال نشدن پیامک

برای حل مشکل ارسال نشدن SMS در گوشی های سامسونگ میتوانید مراحل زیر را انجام دهید :

  • وارد تنظیمات گوشی شده و بخش Apps را انتخاب کنید
  • ۳ نقطه بالای صفحه را زده و گزینه special access را انتخاب کنید

پیامک ارسال نشدن پیامک

  • در بخش دسترسی ها گزینه Use Premium text message services را انتخاب کنید
  • سپس دسترسی برنامه Message را روی حالت Ask قرار دهید

پیامک ارسال نشدن پیامک

پس از انجام اینکار کافیست وارد برنامه پیام رسان گوشی شده و برای تست یک پیام ارسال کنید.


حل مشکل ارسال نشدن SMS در سایر گوشی های اندروید ، در صورتی که نتوانستید طبق مراحل بالا مشکل را حل کنید کافیست :

  • وارد تنظیمات گوشی شده و در بخش جستجو عبارت Access را وارد کنید
  • سپس گزینه Special App Access را انتخاب کنید

پیامک ارسال نشدن پیامک

  • در بخش دسترسی های گزینه premium sms access را زده
  • در مرحله بعد گزینه را روی ask یا Always allow قرار دهید

پیامک ارسال نشدن پیامک

نکته : اگر این قابلیت در گوشی شما به درستی عمل نکرد و نتوانستید دسترسی را تغییر بدید میتوانید یک برنامه مدیریت پیام مانند برنامه سیگنال یا .. نصب کنید

نکته ۲ : اگر نخواستید برنامه جدید نصب کنید متاسفانه تنها راه باقیمانده بازنشانی به تنظیمات کارخانه میباشد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ