دختری که در اردبیل کشته شد کیست

0

دختری که در اردبیل کشته شد کیست

خبرگزاری تسنیم نوشت : علی محبوبی‌پور مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل شایعات و ادعای رسانه‌های معاند درباره جان باختن یک دانش‌آموز دختر در اردبیل را تکذیب کرد و گفت: این ادعا کاملا تکذیب می‌شود و به هیچ وجه صحت ندارد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل با اشاره به مانور گسترده رسانه‌های ضدانقلاب و انتشار وسیع این خبر کذب، تصریح کرد: مردم مؤمن انقلابی و غیرتمند اردبیل تحت تأثیر شایعات رسانه‌های معاند قرار نمی‌گیرند.

محبوبی‌پور ضمن تکذیب مجدد شایعات و ادعاهای رسانه‌های معاند با بیان اینکه این ادعاها برای تهییج عواطف مردم انقلابی اردبیل است، تصریح کرد: در اردبیل تاکنون هیچ کشته و مجروحی نداشتیم و حتی دستگیری افراد هم در این شهر قابل توجه نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: هیچ دانش‌آموزی طی روزهای اخیر دستگیر نشده است و این موضوع نیز کذب است.

امروز جمعه ۲۲ مهرماه برخی رسانه‌های ضدانقلاب در خبرسازی دروغی مدعی ضرب‌وشتم دانش‌آموزان دختر دبیرستان شاهد اردبیل در روز پنجشنبه و فوت یکی از دانش‌آموزان بر اثر خونریزی ناشی از ضرب‌وشتم شدند

این در حالی است که روز پنجشنبه مدارس اردبیل تعطیل بود و اساساً دانش‌آموزی در مدارس حضور نداشته است که مورد ضرب‌وشتم قرار گیرد.

علت فوت دختر دانش‌ آموز اردبیلی مشخص شد

عموی اسرا پناهی دختری که شبکه‌های معاند مدعی فوت او در دبیرستان دخترانه شاهد اردبیل بودند، گفت: بیماری قبلی برادرزاده‌ام بعد از مرگ پدرش تشدید شد. ۳ شب پیش در خواب حالش بد شد و در بیمارستان فوت کرد. چرا باید رسانه‌های بیگانه با آبروی ما بازی کنند؟!

به گزارش همشهری‌آنلاین، رسانه‌های ضد ایرانی پیش از این در خبری دروغ اعلام کردند که اسرا پناهی، دانش‌آموز مدرسه شاهد اردبیل در اغتشاشات و توسط نیروهای امنیتی فوت کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ