تیم ملی فوتبال ایران کی بازی دارد (سال ۱۴۰۱)

0

تیم ملی فوتبال ایران کی بازی دارد در سال ۱۴۰۱ ، تیم ملی ایران کی بازی دارد ، زمان بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران ، زمان بازی تیم ملی فوتبال ایران

تیم ملی فوتبال ایران کی بازی دارد در سال ۱۴۰۱

تیم ملی فوتبال ایران آخرین بازی تدارکاتی خود دراه آماده سازی برای حضور درجام جهانی ۲۰۲۲ قطر را ۲۵ ابان ماه بعد از بازی با تیم ملی نیکاراگوئه در دوحه مقابل تونس برگزار خواهد کرد.

زمان بازی تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی ایران کی بازی دارد بازی بعدی تیم ملی فوتبال ایران

نبرد تیم ملی فوتبال ایران و تونس در دوحه

فدراسیون فوتبال موفق شد آخرین بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران را نیز با یک تیم مطرح آفریقایی تدارک ببیند و برای تاریخ ۲۵ آبان مردان فوتبال ایران مقابل تیم ملی فوتبال تونس قرار دهد.

قاب‌های کارتاژ (لقب تیم ملی تونس) که ششمین حضور خود در جام جهانی را پیش رو دارند، در گروه D جام بیست و دوم با فرانسه، دانمارک و استرالیا هم‌گروه هستند.

تونس که با قرار گرفتن در رتبه ۳۰ رنکینگ فیفا و سوم قاره آفریقا، یکی از تیم‌های قدرتمند قاره سیاه محسوب می‌شود در حال حاضر از یک سرمربی داخلی روی نیمکت خود استفاده می‌کند.

جلال القادری ۵۰ ساله پس از حذف تیم ملی تونس در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آفریقا مقابل بورکینافاسو در تاریخ ۳۰ ژانویه ۲۰۲۲ به جای منذر الکبیر به عنوان سرمربی تونس انتخاب شد و با برتری در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل مالی توانست این تیم را به جام جهانی برساند.

حالا باید دید تقابل او با کارلوس کی‌روش سرد و گرم چشیده که تجربیات بسیاری در دنیای فوتبال دارد، چه خواهد شد؟!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ