ساعت بازی ایران و نیکاراگوئه (زمان و تاریخ مسابقه)

0

ساعت بازی ایران و نیکاراگوئه ، بازی ایران و نیکاراگوئه ساعت چنده ، بازی ایران و نیکاراگوئه کی است ، بازی ایران و نیکاراگوئه ساعت چند برگزار می شود ، زمان بازی ایران و نیکاراگوئه

ساعت بازی ایران و نیکاراگوئه

تیم های ملی ایران و نیکاراگوئه در چارچوب دیدارهای دوستانه ملی به مصاف هم خواهند رفت.

گفتنی است بازی ایران و نیکاراگوئه امشب پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می شود.

ساعت بازی ایران امروز تیم فوتبال نیکاراگوئه بازی های دوستانه تیم ملی بازی بعدی تیم ملی فوتبال ایران

پخش زنده ایران و نیکاراگوئه ۱۹ آبان ۱۴۰۱

تیم ملی ایران امروز و از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه آزادی و در آخرین دیدار دوستانه خود پیش از جام جهانی قطر به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی ایران و نیکاراگوئه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ در ساعت شروع مسابقه از لنیک زیر استفاده کنید:

تیمی که در یک بحران مبهم و دو دستگی عمیق به سر می‌برد و به الجزایر باخته بود، با آمدن کیروش اروگوئه را برد و برابر سنگال به تساوی رضایت داد تا نتایج دوستانه قابل قبولی ثبت شود. ایران حالا در سومین بازی دوستانه با کیروش به مصاف نیکاراگوئه می‌رود.

نیکاراگوئه به عنوان تیم ۱۴۲‌ام رنکینگ فیفا نیز در ۵ بازی آخر خود ۴ برد و ۱ شکست ثبت کرده است. برای تماشای پخش زنده بازی ایران و نیکاراگوئه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ در ساعت شروع مسابقه از شبکه سه تلویزیون تماشا نمایید.

فدراسیون فوتبال درباره جزئیات برگزاری این بازی دوستانه اعلام کرد؛ چهارمین دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با تیم ملی فوتبال نیکاراگوئه روز پنجشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی و بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود. این دیدار از طریق شبکه سوم سیما به صورت زنده پخش خواهد شد. همچنین حضور رسانه‌های گروهی که در سامانه فدراسیون فوتبال جهت شرکت در این دیدار ثبت‌نام کرده‌اند، بلامانع است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ