زیر گرفتن ماموران یگان ویژه با وانت پیکان در شیراز (فیلم اصلی)

0

زیر گرفتن ماموران یگان ویژه با وانت پیکان در شیراز ، فیلم اصلی زیر گرفتن یگان ویژه با وانت پیکان در شیراز ، فیلم واضح زیر گرفتن یگان ویژه با وانت پیکان در شیراز (فیلم اصلی) ، لحظه زیر گرفتن ماموران در شیراز

فیلم اصلی زیر گرفتن ماموران یگان ویژه با وانت پیکان در شیراز

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس گفت: عاملی که عصر روز سه‌شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ مأموران یگان امداد شهرستان شیراز را زیر گرفت و آنها را مصدوم کرد، دستگیر شد.

او گفت: ساعت ۲ بعدازظهر روز سه‌شنبه ۲۴ آبان، در پی فراخوان های رسانه های معاند برای تجمعات اعتراضی و غیر مجاز، مأموران موتورسوار یگان امداد شهرستان شیراز برای برقراری نظم و امنیت در محدوده بلوار دکتر شریعتی (معالی آباد) شیراز مستقر شدند. در این هنگام راننده یک دستگاه خودرو وانت پیکان به سمت موتورسواران یگان امداد مستقر در این بلوار به صورت تهاجمی حرکت و به پنج دستگاه موتورسیکلت سازمانی برخورد کرد.

دانلود

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: عاملی که عصر روز سه‌شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ مأموران یگان امداد شهرستان شیراز را زیر گرفت و آنها را مصدوم کرد، دستگیر شد.

سردار رهام بخش حبیبی چهارشنبه در این باره گفت: حدود ساعت ۲ بعدازظهر روز سه‌شنبه ۲۴ آبان ماه جاری، در پی فراخوان های رسانه های معاند برای تجمعات اعتراضی و غیر مجاز، مأموران موتورسوار یگان امداد شهرستان شیراز برای برقراری نظم و امنیت در محدوده بلوار دکتر شریعتی (معالی آباد) شیراز مستقر شدند.

زیر گرفتن مامور درگیری با مامور پلیس حوادث شیراز

وی ادامه داد: در این هنگام راننده یک دستگاه خودرو وانت پیکان به سمت موتورسواران یگان امداد مستقر در این بلوار به صورت تهاجمی حرکت و به پنج دستگاه موتورسیکلت سازمانی برخورد کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه بر اثر این برخورد، موتورسیکلت های کارکنان یگان امداد دچار خسارت و ۶ نفر از راکبان و ترک نشینان موتورسیکلت ها مصدوم شدند، افزود: با سرعت عمل مأموران انتظامی،خودرو متوقف و راننده دستگیر و برای ادامه تحقیقات به مقر انتظامی انتقال داده شد.

حبیبی با اشاره به اینکه کارکنان مجروح شده به مرکز درمانی انتقال داده شدند و در حال حاضر وضعیت عمومی آنان رضایت بخش اعلام شده است،گفت: هدف مأموران پلیس برقرای نظم وامنیت عمومی در جامعه است و در این راستا با کسانی که بخواهند به مأموران پلیس تعرض داشته باشند، برخورد قانونی و قاطع صورت می گیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ