سرقت خودرو برای اثبات عشق به دختر مورد علاقه

0

ساتین نیوز: پسر جوان که به اتهام سرقت خودرو پراید بازداشت شده، مدعی است به دستور دختر مورد علاقه‌اش و برای اثبات لیاقت و توانایی‌اش به او، دست به سرقت زده است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساتین نیوز به نقل از خبرفوری، روز گذشته اهالی یکی از محله های غرب تهران شاهد درگیری لفظی شدید میان دختر و پسر جوانی شدند. لحظاتی بعد دختر جوان، کیفی را که در دست داشت به سر و صورت پسر جوان کوبید و پسر جوان نیز سوار بر خودرو پرایدش آنجا را ترک کرد، دختر جوان اما خودش را مقابل خودرو انداخت تا مانع فرار او شود. رهگذران که شاهد این صحنه ها بودند موضوع را به پلیس خبر دادند.

خودرو سرقتی

دقایقی بعد از این تماس بود که مأموران وارد عمل شده و دختر و پسر جوان را بازداشت کردند. از آنجا که پسر جوان به نام امیر، راننده خودرو پراید بود، آنها شماره خودرو را از مرکز استعلام کردند و مشخص شد خودرو مورد نظر، سه ساعت قبل، از مقابل خانه ای در همان حوالی به سرقت رفته و راننده که متوجه سرقت خودرواش شده، ماجرا را به پلیس خبر داده بود.
با فاش شدن راز سرقت خودرو، تحقیقات از آنها آغاز شد و امیر به مأموران گفت: مدتی قبل در فضای مجازی با مهسا آشنا شدم، دوستی ما خیلی زود از فضای مجازی به حقیقی کشید و من به او علاقه مند شدم. اما یک مشکل بزرگ داشتم و آن هم بی پولی ام بود. مهسا همیشه سر این موضوع به من سرکوفت می زد؛ می گفت با این سن و سال حتی یک ماشین هم نداری. من برای دیدن مهسا، ماشین مادرم را می گرفتم و گاهی اوقات برای او کار پیش می آمد و ماشینش را می خواست. این موارد مهسا را ناراحت می کرد تا اینکه آخرین باری که با او بیرون بودم، دوباره دعوایمان شد.
او ادامه داد: مهسا مدام می گفت خیلی بی عرضه هستی و وقتی به او می گفتم نمی توانم کار مناسبی پیدا کنم گفت تو حتی عرضه این را نداری که سرقت کنی. برای اینکه به من ثابت کنی دوستم داری و لیاقت زندگی با مرا داری باید یک ماشین سرقت کنی. از شنیدن حرف های مهسا خیلی ناراحت شدم. به او گفتم به تو ثابت می کنم که عرضه سرقت را دارم.

بعد از آن روز مهسا را ندیدم اما حرف های تحقیرآمیزش را فراموش نکردم به همین دلیل تصمیم گرفتم اول به او و بعد به خودم ثابت کنم که عرضه دارم. باید ماشین سرقت می کردم اما چون هیچ تجربه ای در این کار نداشتم، در فضای مجازی جست و جو کردم و با چندین صفحه در اینستاگرام آشنا شدم که آموزش سرقت می دادند. بالاخره بعد از چندبار تماس و جلب اعتماد، یکی از آنها راضی شد با دریافت ۵ میلیون تومان آموزش سرقت خودرو بدهد. سه جلسه برای سرقت پراید و تمرین طول کشید و درنهایت کسی که آموزش می داد و متوجه شدم از سارقان سابقه دار سرقت خودرو و لوازم آن است، تأیید کرد که می توانم سرقت را انجام دهم.
امیر گفت: اوایل خیلی می ترسیدم ولی بالاخره به خودم جرأت دادم و یک خودرو پراید را از مقابل خانه ای به سرقت بردم. بعد از آن هم با مهسا تماس گرفتم و از او خواستم به محل قرار بیاید. اما مهسا با دیدن پراید سرقتی به جای اینکه ابراز خوشحالی کند، به من گفت بعد از این همه آموزش و پول دادن پراید سرقت کردی؟ تو که زحمت کشیدی حداقل ماشین بهتری سرقت می کردی.

سر همین مسأله باهم دعوایمان شد و مهسا از شدت عصبانیت حتی مرا کتک زد که مردم موضوع را به پلیس خبر دادند.
در حالی که پسر جوان چنین ادعایی داشت، مهسا اما اظهارات متناقضی مطرح کرد و گفت: امیر واقعیت را نمی گوید، من با او دوست بودم اما به دلیل اینکه وضع مالی خوبی نداشت و از طرفی اخلاق و رفتار مناسبی هم نداشت با او قطع رابطه کردم. امروز با من تماس گرفت و بعد از کلی اصرار خواست برای آخرین بار او را ببینم. من چیزی در مورد سرقتی بودن ماشین نمی دانم.
بنابراین پسر جوان به اتهام سرقت به دستور بازپرس کشیک دادسرای ویژه سرقت بازداشت شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

دانشجوی نخبۀ شریف، صمیمی ترین رفیقش را کشت

پایگاه خبری ساتین نیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ