دیدار مادر و پسر گمشده پس از ۲۹ سال جدایی با تلاش کارآگاهان

0

ساتین نیوز: رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دیدار یک مادر و پسر گمشده پس از ۲۹ سال جدایی با تلاش کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساتین نیوز به نقل از همشهری آنلاین، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: اوایل آذرماه جاری، پسر ۲۹ ساله ای به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه و عنوان کرد مادرش را از زمان تولدش تا اکنون ندیده و با چند سال جست وجو نتوانسته متوجه شود که مادرش در قید حیات است و کجا زندگی می کند. وی با بیان اینکه مرد جوان از زمان تولد با پدرش زندگی می کند، افزود: کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی در گام نخست با تحقیقات میدانی پی بردند پسر جوان در بیمارستانی در جنوب تهران به دنیا آمده است. رئیس پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به اینکه در تحقیقات بیشتر مشخص شد مادر پسر جوان زنده است و در حال حاضر در تهران زندگی می کند، ادامه داد: در شناسنامه پدر این پسر جوان، نام همسر اول پاک شده و وی نام مادر گمشده را به پسرش نگفته است.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی گفت: کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی در گام نخست با بهره گیری از روش های علمی و اقدامات پلیسی هویت مادر این پسر جوان را شناسایی و وی را برای تحقیقات ابتدایی به پلیس آگاهی دعوت کردند.

وی افزود: زن میانسال پس از مراجعه به اداره چهارم پلیس آگاهی عنوان کرد، ۲۹ سال قبل پس از تولد فرزنداش باتوجه به اختلاف شدیدی که با همسرش داشته از وی جداشده و کودک را تحویل او داده و زندگی جدیدی را آغاز کرده است.

این مقام انتظامی گفت: زن میانسال پس از آغاز زندگی جدید و ازدواج مجدد، چندین سال دنبال فرزند خود در تهران گشته، اما خانه وی و همسر سابقش را پیدا نکرده و تمام این سال ها دنبال فرزند خود بوده است.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی ادامه داد: این مادر و پسر پس از ۲۹ سال جدایی درحالی که به دنبال هم در تهران بودند، با یکدیگر در اداره چهارم پلیس آگاهی مواجه شدند و از یکدیگر استقبال کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه، یک اختلاف خانوادگی باعث جدایی ۲۹ ساله این مادر و پسر شده بود، خاطرنشان کرد: این مادر و پسر پس از رسیدن به یکدیگر از تلاش های کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی که این اتفاق را رقم زده بودند، تشکر کردند.

قتل دختر ۱۷ساله اهوازی به دست پدر + انگیزه قاتل

پایگاه خبری ساتین نیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ