حمله مسلحانه به سربازان وظیفه راهور چابهار

0

ساتین نیوز: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از مجروح شدن دو سرباز وظیفه در پی حمله مسلحانه در چابهار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساتین نیوز به نقل از تسنیم، سردار محمد قنبری اظهار داشت: ساعت ۱۹ در محل دکه بازار واقع در خیابان امام خمینی(ره) چابهار دو نفر شرور مسلح به دو نفر از سربازان وظیفه پلیس راهور شهرستان که در حال انجام وظیفه و ارائه خدمات ترافیکی به مردم بودند به صورت ناجوانمردانه حمله و به سمت آنان تیراندازی و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در اثر تیراندازی یکی از افراد مسلح که ملبس به لباس محلی بود سرباز وظیفه «بنیامین فاضلی» اهل سراوان و سرباز وظیفه «عارف هوتی» اهل چابهار نیز از ناحیه کتف مجروح شدند که هر دو سرباز وظیفه بلافاصله به بیمارستان منتقل و کادر درمان اقدامات فوری و خوبی را برای معالجه آنان شروع کردند.

وی اضافه کرد: با سرنخ های خوبی که به دست آمده و تیم ویژه ای از زبده ترین کارآگاهان در این زمینه تشکیل شده اقدامات گسترده ای برای دستگیری ضاربان از خدا بی خبر شروع شده و ان شاءالله در کمترین زمان ممکن دستگیر، محاکمه و به سزای اعمال خود خواهند رسید.

سردار قنبری بیان کرد: اینگونه اقدامات مزبوحانه پلیس را در ارائه خدمات به مردم مصمم تر می کند و مردم نیز هرگونه اطلاعاتی در این زمینه کسب کردند از طریق ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

حمله مرگبار سرباز وظیفه به کادر بیمارستان ارتش تبریز

پایگاه خبری ساتین نیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ