۸ برند مطرح در جهان که زیباترین زیورآلات و اکسسوری ها را دارند

0

جواهرات به زیور آلات یا وسایل تزیینی اطلاق می‌شود که برای زینت شخصی پوشیده یا به لباس متصل می‌شوند. انگشتر، گردنبند، گوشواره، دستبند، سنجاق سینه، آویز و دکمه سرآستین از جمله جواهراتی هستند که معمولا استفاده می‌شود. اینها معمولاً با استفاده از مواد اولیه ظریف، سنگهای قیمتی و فلزات گرانبها مانند طلا، نقره و پلاتین تولید می‌شوند. در نتیجه، جواهرات به عنوان یک نمایش هنری و نماد موقعیت اجتماعی، اعتقادات قومی و مذهبی یا معنای شخصی در بین افراد مورد توجه قرار گرفته است. شرکت‌های برتر در صنعت جواهرات به دلیل روندهای مد در حال تحول، زیورآلاتی را با استفاده از آلیاژهای آبکاری شده و سنگ‌های کریستال معرفی می‌کنند. با ظهور مواد جدید، مانند پلاستیک و خاک رس فلزی گرانبها (PMC)، و تکنیک‌های رنگ آمیزی در حال ظهور، آنها جواهراتی را در طرح‌ها و سبک‌های نوآورانه ارائه می‌دهند. ما اینجا هستیم تا تعدادی از برترین تولیدکنندگان زیورآلات و اکسسوری را به شما معرفی کنیم.

  1. سواروسکی
Swarovski

دفتر مرکزی سوارسکی در واتنز، اتریش واقع شد و این برند در سال ۱۸۹۵ تاسیس شده است و یکی از قدیمی‌ترین و باکیفیت‌ترین برند‌های تولید جواهرات در جهان است. Swarovski AG که به دلیل لوگوی قو خود شناخته می‌شود، در درجه اول جواهرات، کریستال‌ها، سنگ های قیمتی اصیل، سنگ‌های ساخته شده و اکسسوری را طراحی، تولید و به بازار عرضه می‌کند. این شرکت به سه حوزه صنعتی عمده شامل تجارت کریستال سواروسکی، سواروسکی، اپتیک و تیرولیت تقسیم می‌شود. این شرکت دارای مجموعه ای متنوع از کیفیت، مهارت و خلاقیت بی نظیر است. فرآیند خلاقانه آن بر طراحی، مدیریت روند، و برندسازی معنادار، همراه با استفاده از تکنیک‌های جدید تمرکز دارد که سواروسکی را به پیشرو در خلاقیت‌های برش کریستال تبدیل می‌کند. این شرکت همچنین روش‌های مختلفی مانند تنظیمات قاب، منجوق، سنگ فرش و شاخک‌ها را بررسی می‌کند که درخشندگی را افزایش می‌دهد و ظرافتی عالی در جواهرات ایجاد می‌کند.

  1. شرکت جواهرات چاو تای فوک محدود

تاسیس این شرکت در سال ۱۹۲۹ و در شهر هنگ کنگ چین بوده است. Chow Tai Fook Jewellery Company Limited یک شرکت خصوصی است که عمدتاً جواهرات خاص را تولید و به فروش می‌رساند. محصولات اصلی آن شامل محصولات لوکس انبوه مانند طلای عیار پلاتین، اجناس طلا، جواهرات، سکه طلا و شمش طلا و ساعت است که در هنگام خرید انواع اکسسوری طلا می‌توانید از کارهای این برند نیز دیدن کنید. این شرکت از طریق تجارت جواهرات و ساعت در سرزمین اصلی چین و تجارت در بخش‌های هنگ کنگ فعالیت می‌کند. علاوه بر این، این شرکت همچنین در زمینه توسعه املاک، هتل، کازینو، فروشگاه بزرگ، حمل و نقل، انرژی، مخابرات، بندر و سایر مشاغل مشغول است.

  1. شرکت Graff Diamonds Limited

این شرکت در سال ۱۹۶۰ در شهر لندن انگلستان تاسیس شد. Graff Diamonds Limited یک شرکت عمودی یکپارچه است که در زمینه طراحی، تولید و توزیع خرده‌فروشی جواهرات و ساعت فعالیت می‌کند. این شرکت نادرترین جواهرات را با به کارگیری گوهرشناسان متخصص برای کشف بهترین سنگ‌های قیمتی در طرح‌های خود اسافاده می‌کند. اکثر الماس‌های گراف حکاکی شده با لیزر با شماره‌های ردیابی منحصر به فرد موسسه گوهرشناسی آمریکا (GIA) هستند که به مشتریان اجازه می‌دهد منشا سنگ را ردیابی کنند. علاوه بر این، این شرکت دارای دفاتر شرکتی در لندن، نیویورک، ژنو و توکیو به همراه ۵۰ فروشگاه در سراسر جهان از جمله لاس وگاس، ملبورن، مونت کارلو، پکن و تایپه است. تولیدات این شرکت شامل مئارد مختلفی مانند انواع زنجیر مردانه طلا، انگشتر و تمامی اکسسوری‌های طلا بوده است. جواهرات سفید و طلایی رنگ این برند از نمونه‌های محبوب جواهر در سراسر جهان است.

  1. لویی ویتون (LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton)
Louis Vuitton

LVMH یک هلدینگ فرانسوی چندملیتی و توزیع کننده کالاهای لوکس است که از طریق ادغام خانه مد لویی ویتون در سال ۱۹۸۷ شکل گرفت و دفتر مرکزی آن در پاریس قرار دارد. این هولدینگ در سال ۱۹۸۷ تاسیس شد. در حال حاضر در بخش‌های مختلف تجاری، یعنی مد، عطر و لوازم آرایشی، ساعت و جواهرات و … فعال است. این شرکت مدیریت شرکت‌های مختلفی را نیز به عهده دارد. کریستین دیور، فنتی، بولگاری، جیوانشی، مارک جیکوبز، لورو پیانا، استلا مک، کارتی و کنزو از شرکت‌های تابع لویی ویتون هستند.

  1. هری وینستون (گروه سواچ)

دفتر مرکزی برند هری وینستون در نیویورک، ایالات متحده آمریکا واقع شده است و این شرکت در سال ۱۹۳۲ تاسیس شده است. هری وینستون، یکی از شرکت‌های تابعه سوئیس سواچ از زمان خرید آن در سال ۲۰۱۳، یک جواهرساز لوکس و سازنده ساعت‌های سوئیسی است. این شرکت به دلیل منحصر به فردترین و معتبرترین جواهرات زیبا، صنعت بی‌نظیر، تعهد به کیفیت برتر سنگ‌های قیمتی، نوآوری‌های پیشگامانه در ساعت، و تنظیمات و تخصص طراحی سنگ‌های قیمتی مشهور است. این شرکت همچنین به دلیل اهدای مشهورترین سنگ قیمتی جهان، الماس “Hope” به موسسه اسمیتسونیان مشهور است. علاوه بر این، ۴۴ سالن خرده فروشی و کانال توزیع در سراسر جهان را اداره می‌کند.

  1. Stern (جواهرات) محدود

H.Stern یک برند جواهرات لوکس برزیلی است که در سال ۱۹۴۵ تاسیس شده است. این برند متخصص در سنگ‌های قیمتی و جواهرات است. این مجموعه محصولات متنوعی دارد که شامل گردنبند، انگشتر، دستبند و گوشواره است. در حوزه توسعه محصول، این شرکت برای ایجاد مجموعه خود از هنر استفاده می‌کند که بیانگر مد، موسیقی، رقص و معماری است. سبک، مد، و گرایش‌های رفتاری را مشاهده و تفسیر می‌کند تا مجموعه‌هایی را با الهام از افراد مشهور مختلف، از جمله Carlinhos Brown، Anna Bella Geiger، و Diane Von Furstenberg راه‌اندازی کند. یکی از جدیدترین مجموعه‌های حلقه‌های آن‌ها از فیلم دیزنی «آلیس در سرزمین عجایب» الهام گرفته شده است. جدا از این، این شرکت جواهرات را به سایر خرده فروشان عرضه می‌کند، آنها را در کشتی های تفریحی می‌فروشد و بیش از ۱۵۰ فروشگاه در سراسر جهان از جمله آمریکای لاتین، ایالات متحده، اروپا و آسیا دارد.

چند برند که زیباترین زیورآلات و اکسسوری ها را دارند
  1. پاندورا

پاندورا در سال ۱۹۸۲ و در دانمارک تاسیس شد. Pandora A/S جواهرات دست ساز و معاصر طراحی، تولید و روانه بازار می‌کند که از مواد باکیفیت و با قیمت‌های مقرون به صرفه تولید می‌شوند. سبد محصولات این شرکت به پنج دسته  شامل دستبند، گوشواره، انگشتر، ساعت، گردنبند و آویز و غیره تقسیم می‌شود. این برند به دلیل قطعات قابل سفارشی سازی ساخته شده از طلا، نقره، چرم و پارچه شناخته شده است. محصولات آن در سراسر جهان از طریق فروشگاه‌های داخلی، فروشگاه‌های خرده‌فروشی مسافرتی و بوتیک‌های شخصی فروخته می‌شوند. علاوه بر این، پاندورا در بیش از ۷۰ کشور مانند خاورمیانه، اروپا، آفریقا، آمریکای شمالی و آسیا و اقیانوسیه حضور دارد.

  1. راجش

Rajesh Exports Limited (REL) یک شرکت چندملیتی خرده فروش طلا هندی است که جواهرات طلا و الماس را پالایش، طراحی و می‌فروشد. همچنین دارای یک مرکز تولید طلا است و به طور کامل در کل زنجیره ارزش طلا، از استخراج تا برند خرده فروشی آن، یکپارچه شده است. هدف این شرکت این است که با تولید و بازاریابی جواهرات با بهترین کیفیت برای مشتریان در سرتاسر جهان، خود را به عنوان یک رهبر در بازار جهانی جواهرات معرفی کند. علاوه بر این، REL بهترین امکانات تحقیق و توسعه (R&D) را در سوئیس و هند برای توسعه طرح‌های جدید و اتخاذ فرآیندهای تولیدی در حال تکامل و نوآورانه ایجاد کرده است. همچنین محصولات خود را در سطح جهانی به بانک ها، خرده فروشان جواهرات و تاجران عمده فروشی طلا و جواهر صادر می‌کند.

این برند‌ها تنها چند نمونه از بهترین تولیدکنندگان جواهرات و زیورآلات هستند. تعداد زیادی از تولیدکنندگان طلا و جواهر در سراسر جهان هستند که محصولاتی را با کیفیت بسیار بالا و به صورت محدود تولید می‌کنند. این جواهرات نادر به استفاده قشر خاص و ثروتمند جامعه می‌رسد و همه افراد توانایی خرید این موارد را ندارند.

نویسنده: سارااقبالی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ