حمله شبانه و ناجوانمردانه به گشت انتظامی وشهادت ۲ پلیس

0

ساتین نیوز: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از حمله ناجوانمردانه اشرار به گشت انتظامی بمپور و شهادت ۲ مامور انتظامی این شهرستان در بامداد امروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساتین نیوز به نقل از همشهری آنلاین، سردار محمد قنبری اظهار داشت: در ساعت ۲ بامداد امروز سوم بهمن ماه عوامل گشتی کلانتری مرکزی شهرستان بمپور حین اجرای ماموریت گشت زنی و تامین امنیت مردم در ورودی شهر متاسفانه مورد حمله ناجوانمردانه اشرار کوردل قرار گرفتند که با پاسخ مامورین مواجه شدند.

وی ادامه داد: اشرار از خدا بی خبر پس از درگیری سریعا از محل متواری و در این درگیری ۲ نفر از عوامل گشت پلیس بنام های سرگرد مختار مومنی و ستوانسوم ابوذر امیدوار به درجه رفیع شهادت نائل و استواریکم میلاد عبداللهی نیز مجروح شد که سریعا تحت درمان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان شهادت این ۲ پلیس فداکار و جانفدای راه امنیت را به محضر امت حزب الله، خانواده محترم آنان و همرزمان خود تبریک و تسلیت گفت و افزود: با تشکیل تیم ویژه از کارآگاهان شناسایی و دستگیری این اشرار فورا آغاز شد و با سرنخ های به دست آمده انشالله در کمترین زمان ممکن دستگیر و به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

سرنوشت هالیوودی مدیرعامل شرکت شیر پگاه لرستان ساعاتی پس از عزل

پایگاه خبری ساتین نیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ