قتل عمو و برادر معلول در شرق تهران

0

ساتین نیوز: مرد جوانی که عمو و برادر خود را به قتل رسانده بود، دقایقی پس ارتکاب جنایت خودکشی کرد!

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساتین نیوز به نقل از تسنیم، ساعت ۲۱ شب گذشته سه شنبه چهارم بهمن ماه امسال، فریاد های ” کمک کمک ” زن میانسالی که از خانه خود در محله شهدا خارج و به خیابان آمده بود، توجه اهالی محله را به خود جلب کرد. اهالی محل هنگامی که به خانه این زن نزدیک شدند، جسد پسر جوانی را مشاهده کردند که از پشت بام خودش را پایین انداخته بود همچنین زن میاسنال که از ترس نمی توانست حرف بزند، به همسایه ها گفت ۲ جسد دیگر خانه وجود دارد. با اعلام این خبر، به اپراتو مرکز فوریت های پلیس، ماموران کلانتری ۱۱۰ شهدا و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه محمد وهابی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دوم دادسرای امور جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

قتل هولناک ۲ مرد در خانه محله شهدا

تیم جنایی به محض حضور در این ساختمان ۴ طبقه پای در خانه ای که در طبقه اول قرار داشتند گذاشتند و با جسد مرد معلول جوانی مواجه شدند که از ناحیه گردن هدف یک ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود. کارآگاهان در گام بعدی وارد طبقه دوم شدند و در سالن پذیرایی جسد مرد حدودا ۶۰ ساله ای را مشاهده کردند که با چند ضربه چاقو از پای در آمده و قربانی جنایت شده بود.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، این ساختمان ۴ طبقه، در ۳ طبقه اول اعضای یک خانواده می کردند و طبقه چهارم در اختیار مستاجر بوده است.

ماجرای قتل هولناک ۲ مرد و خودکشی قاتل

کارآگاهان در ادامه بررسی ها زن میانسال را هدف تحقیقات قرار دادند؛ وی گفت: پسر کوچکترم که دقایقی قبل خودکشی کرد، دچار مشکلات روحی و روانی بود؛ در خانه نشسته بودیم که ناگهان پسر کوچکترم با برادرش که معلول بود درگیر شد و در جریان این نزاع، یک ضربه چاقو به گردن او وارد کرد.

زن میانسال ادامه داد: پسرم بعد از آنکه برادر خود را به قتل رساند به طبقه دوم رفت و به دلایل نامعلوم عموی ۶۰ ساله اش را هدف ضربات مهلک چاقو قرار داد و پس از آن به پشت بام رفت و خودش را به پایین پرتاب کرد.

اظهارات ضد و نقیض مادر قاتل

در دامه تحقیقات، مادر قاتل که در این حادثه فرزند و برادر همسرش را از دست داده است، اظهارات ضد و نقیضی را از انگیزه قاتل به زبان آورد که همین موضوع شک تیم جنایی را برانگیخت؛ زن میانسال ابتدا ادعا کرده پسرش بخاطر مشکلات روحی و روانی دست به جنایت زده و سپس مدعی شده قاتل به دلیل اختلافات مالی، برادر و عموی خود را به قتل رسانده است.

با دستور محمد وهابی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دوم دادسرای امور جنایی، اجساد برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده ادامه دارد.

آزادی پدر و پسر گروگان گرفته شده پس از ۳ ماه اسارت

پایگاه خبری ساتین نیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ