زمان عرضه خودرو در بورس کالا بهمن ماه ۱۴۰۱

0

زمان عرضه خودرو در بورس کالا بهمن ماه ۱۴۰۱ ، تاریخ عرضه خودرو در بورس کالا بهمن ماه ۱۴۰۱ ، عرضه خودرو در بورس کالا کی است ، زمان عرضه خودرو در بورس کالا اسفند ماه ، زمان عرضه خودرو در بورس کالا دنا پلاس

زمان عرضه خودرو در بورس کالا بهمن ماه ۱۴۰۱

آخرین جزئیات عرضه ۲۰۷ و دنا پلاس در بورس کالا

سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱

دنا پلاس ۶ سرعته دستی و اتوماتیک : تعداد عرضه چهار هزار دستگاه

۲۰۷ دستی سقف فلز و ۲۰۷ اتوماتیک پاناروما : تعداد عرضه شش هزار دستگاه

تاریخ عرضه : سه شنبه مورخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱

سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱

بر اساس اعلام بورس کالا، ایران‌خودرو  ۲۰۰۰ دستگاه هایما S۷ را روز سه شنبه ۴ بهمن با قیمت پایه ۷۴۳ میلیون تومان در بورس کالا عرضه خواهد کرد.

زمان تحویل این خودروها ۲۰ اردیبهشت سال آینده است و ۵۰ درصد قیمت محصول نیز به عنوان پیش پرداخت تعیین شده است.

نکته مهم اینجاست که  این خودروها در رنگ سفید عرضه می‌شوند اما به درخواست خریدار، امکان تغییر رنگ به مشکی متالیک آبنوس و خاکستری متالیک وجود دارد.

شرکت آرین پارس موتور نیز ۱۵۰ دستگاه لاماری ایما خاکستری، ۲۰۰ دستگاه لاماری ایما مشکی و ۲۰۰ دستگاه لاماری ایما سفید را روز سه‌شنبه روی تابلوی معاملات بورس کالا خواهد برد.

قیمت پایه این خودروها ۹۸۱ میلیون تومان تعیین شده و تاریخ تحویل آن ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ است. در همین حال پیش پرداخت لازم برای شرکت در این عرضه ۵۰ درصد خواهد بود.

شرکت فرداموتور هم ۲۰۰ دستگاه خودروی T۵ اتوماتیک سفید و ۳۰۰ دستگاه خودروی T۵ اتوماتیک مشکی را با قیمت پایه یک میلیارد و ۱۷۴میلیون تومان در سه شنبه ۴ بهمن به بورس کالا خواهد آورد. تاریخ تحویل این خودروها ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ خواهد بود و پیش پرداخت آن ۵۰ درصد تعیین شده است.

بورس کالا خودرو امروز بورس کالا

اطلاعیه عرضه خودرو در بورس کالا

در بورس کالا دو هزار دستگاه هایما s۷ مورد معامله قرار گرفت. قیمت پایه این محصول ۷۴۳ میلیون تومان درنظر گرفته شده بود که متقاضی باید ۵۰ درصد این مبلغ را در حساب خود واریز می کرد.

بر همین اساس پیش پرداخت مورد نیاز برای خرید هایما s۷ قیمت ۳۷۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده بود. براساس اعلام بورس کالا، برای دو هزار دستگاه هایما ۸ هزار و ۱۲۸ نفر متقاضی خرید خودرو بودند.

نکته مهم اینجاست که این خودروها در رنگ سفید عرضه می‌شوند اما به درخواست خریدار، امکان تغییر رنگ به مشکی متالیک آبنوس و خاکستری متالیک وجود دارد.

​در نهایت این محصول با قیمت کشف شده یک میلیارد و ۲۰ میلیون و ۷۲۴ هزار تومان فروخته شد که در نهایت متقاضی با پرداخت مالیات، عوارض ارزش افزوده به همراه مبلغ شماره گذاری، بیمه، کارت هوشمند و سایر هزینه ها مبلغ یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان برای این خودرو پرداخت کند.

در حال حاضر هایماs۷ در بازار با قیمت یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرد.

بر اساس اعلام بورس کالا، ایران‌خودرو ۲۰۰۰ دستگاه هایما S۷ را روز ۴  بهمن با قیمت پایه ۷۴۳ میلیون تومان در بورس کالا عرضه خواهد کرد. زمان تحویل این خودروها ۲۰ اردیبهشت سال آینده است و ۵۰ درصد قیمت محصول نیز به عنوان پیش پرداخت تعیین شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ