برگ برنده پرسپولیس در نقل و انتقالات

0

محمد رویانیان ضمن بیان این مطلب به دیدار چهارشنبه شب پرسپولیس برابر تراکتورسازی اشاره کرد و افزود: این بازی یکی از حساس‌ترین مسابقات ما در فصل جاری بود که به واسطه برگزاری در آغاز فصل اهمیت خاص خودش را داشت. به هر حال تراکتورسازی یکی از مدعیان قهرمانی است و مهره‌های خوبی را در اختیار گرفته است. آنها تماشاگران پرشوری دارند به همین دلیل این بازی حساسیت خاص خودش را داشت و برد در این بازی کمتر از دربی نبود.

رویانیان ادامه داد: همچنین آنها کریمی، کاظمیان و نصرتی سه بازیکن سابق پرسپولیس را در اختیار داشتند که هواداران پرسپولیس آنها را دوست دارند. این یک بازی عاطفی و حساس بود. جا دارد از استقبال خوب هواداران پرسپولیس و حمایت همه جانبه آنها از تیم تشکر کنم. آنها نشان دادند شعور حرفه‌ای شان بیشتر از شورشان است. هواداران تا دقیقه نود و سوت پایان بازی هوشمندانه از تیم حمایت کردند و ثمره این حمایت را با گل سه امتیازی سید صالحی دیدند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه از ۴ بازیکن ملی‌پوش و سه بازیکن جوان پرسپولیس تقدیر کرد و گفت: سید جلال حسینی، حسین ماهینی، غلامرضا رضایی و محمدرضا خانزاده ۴ بازیکن ملی‌پوش ما و همچنین امیر عابدزاده، مهرداد کفشگری و امید عالیشاه از جمله نفراتی هستند که از اول فصل تاکنون ریالی از ما پول نگرفته‌اند. این در حالی است که آنها دو ماه در تمرینات، اردوها و مسابقات شرکت کرده‌اند. این اقدام آنها جای تحسین فراوان دارد. به هر حال در یکی دو ماه گذشته به واسطه مشخص نبودن وضعیت مدیریتی باشگاه، بسیاری از کارها قفل شده بود و بحث رفتن بنده شرایط را پیچیده و سخت کرد اما خوشبختانه در مجموع تیم خوبی بسته شده است و خوشحالم که در گام اول هواداران خوشحال شدند.

رویانیان در ادامه به نقل و انتقالات پرسپولیس اشاره کرد و گفت: دایی در نقل و انتقالات به دنبال اسم‌ها و نام‌ها نبود. بلکه تلاش داشت یک تیم متوازن و نفرات تاثیرگذار و توانمندی را جذب کند. شاید به واسطه اینکه برخی از بازیکنان جذب شده از اسم و رسم آنچنانی برخوردار نبودند نگرانی‌هایی ایجاد شده بود اما دایی در فصل نقل و انتقالات به دنبال آن بود که نقاط ضعف فصل گذشته بر طرف شود، توازن در پست‌ها را برقرار کند و جوان‌گرایی منطقی انجام دهد. البته بنده معتقدم برگ برنده و بهترین انتخاب ما در نقل و انتقالات جذب علی دایی بود که او را به خدمت گرفتیم. از آنجا که چند جای خالی داریم، برای پر کردن این جاهای خالی نگران نیستیم. برای پر کردن خلا احتمالی می توانیم در هر پستی که کمبودی احساس کردیم بازیکن جذب کنیم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در ادامه به مذاکرات شب گذشته خود با زینی زاده مدیر عامل باشگاه تراکتور سازی اشاره کرد و درباره وضعیت انصاریفرد گفت: نمی خواهم وارد جزئیات شوم و درباره جدایی این بازیکن از پرسپولیس حرف بزنم. دیشب با آقای زینی زاده مفصل صحبت کردیم و مذاکرات خوبی داشتیم. ما برای صدور رضایت نامه انصاریفرد یک مقدار با باشگاه تراکتور اختلاف مالی داشتیم. دیشب آقای زینی زاده عنوان کردند که کریم را به احترام هواداران تراکتورسازی در اختیار تراکتور قراردهیم تا مشکلی برای ثبت قرارداد به وجود نیاید.

وی که با سایت باشگاه پرسپولیس گفتگو می کرد افزود: تراکتورسازی تیم قابل احترامی است و هواداران زیادی دارد و از آنجا که امسال در لیگ قهرمانان بازی می‌کند نماینده ایران محسوب می شود. باید بگویم ما قلبا دوست نداشتیم کریم را از دست بدهیم به هر حال او در رده سنی خودش یکی از استعدادهای فوتبال آسیا محسوب می شود. در مجموع دیشب و در راستای مذاکرات انجام شده با زینی زاده موافقت خود برای صدور رضایت نامه انصاری‌فرد را اعلام داشتیم و اختلاف نظرهای مالی هم به نوعی حل و فصل شد. ما کریم را تقدیم می کنیم به طرفداران خوب تراکتورسازی.

رویانیان همچنین به پیگیری موضوع بلیت فروشی رقابت‌های لیگ برتر اشاره کرد و گفت: بلیت فروشی حق باشگاه‌هاست. ما با تاج چند بار حرف زدیم. سازمان لیک در ادامه کارهای خوب خود بحث بلیت الکترونیکی را راه اندازی کرده است. اما اگر این بلیت فروشی الکترونیکی به سامانه و پورتال باشگاه وصل نشود ضربه بزرگی به باشگاه خواهد بود و در واقع عدم اتصال این شبکه به سامانه باشگاه یک نقص بزرگ در این سیستم خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ