عکس همسر نجم الدین شریعتی لو رفت

0

عکس همسر نجم الدین شریعتی لو رفت

نجم الدین شریعتی مجری و کارشناس معروف سوار بر اسب محلی در یکی از روستاهای کشور؛ عکسی از اسب سواری نجم الدین شریعتی مجری برنامه های کارشناس محور دینی را ببینید. نجم الدین شریعتی مجری تلویزیون ایران متولد ۱۳۵۹ اهل مازندران است. نجم الدین شریعتی که بیشتر در تلویزیون فعالیت دارد، کمتر در جاهای دیگه دیده شده است.

شریعتی زمانی که تنها ۲۲ سال سن داشت، فعالیت خود را در زمینه اجرا آغاز می کند و در اولین تجربه خود برای اجرا برنامه “نیمرخ” که برای مخاطبین نوجوان و جوان تهیه شده بود، جلوی دوربین می رود و طولی نمی کشد که این برنامه مخاطب زیادی را به دست می آورد.

چهار سال بعد برای اولین بار در یک برنامه با موضوع مذهبی به نام “زلال احکام” جلوی دوربین می رود و اینبار نیز همچون سری قبل خوش می درخشد و در جذب مخاطب بسیار موفق عمل می نماید.

با پایان این برنامه، در سال ۸۸ شروع برنامه مذهبی دیگر به نام “سمت خدا” با اجرای او آغاز شد که اینبار موجب به شهرت زیاد وی شد. این برنامه مذهبی به صورت روزانه با محور گفتگو با یک کارشناس مذهبی در موضوعات مختلف به روی آنتن می رود.

نجم الدین متاهل است. او زمانی که حدودا ۲۴ سال داشت به صورت سنتی ازدواج کرد و ثمره این ازدواج پسری به نام “محی الدین” است.

همسر نجم الدین شریعتی نجم الدین شریعتی بیوگرافی نجم الدین شریعتی

همسر چادری نجم الدین شریعتی 

نجم الدین شریعتی یک خواهر و یک برادر دارد و در سن ۲۳ سالگی در حالی که در دانشگاه تدیس میکرره است ازدواج کرده و همسر او چادری است و حالا چندین سال است که متاهل است و ایشان و همسرشان دارای یک فرزند به نام معین الدین که ۸ سال سن دارد هستند به گفته نجم الدین شریعتی ازدواج وی کاملا بصورت سنتی بوده است و همسرشان به ایشان معرفی شدند و هر دو صحبت کردند و ازدواجشان سر گرفته است و به گفته ایشان از موفقیت هایش ازدواج به موقع و زود در جوانی بوده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ