آیا قرعه کشی طرح مادران حذف شده ؟

4

آیا قرعه کشی طرح مادران حذف شده ، آیا طرح مادران حذف شده است در ثبت نام ماشین ایران خودرو و سایپا ، طرح جایگزینی خودرو فرسوده حذف شده است؟

حذف قرعه کشی طرح مادرانه و خودرو فرسوده ؟

گویا تلاش خودروسازان برای لغو عرضه ۷۰ درصد از ظرفیت فروششان در قالب طرح‌های تکلیفی مجلس شورای اسلامی، جواب داده، چه آنکه در مصوبه اخیر مجلس صحبت از عرضه تمام خودروهای تولید داخل در بستر بورس کالا به میان آمده است.

ثبت نام مادران برای خودرو ثبت نام ایران خودرو برای فرزند دوم

هرچند مصوبه موردنظر دارای ابهام بوده و دقیقا مشخص نیست نمایندگان مجلس، عرضه خودرو در بورس کالا را الزامی کرده‌اند یا تنها برای آن شرط گذاشته‌اند، با این حال با فرض اینکه منظور مجلسی‌ها از مصوبه مورد نظر، الزام عرضه خودرو در بورس کالا باشد، تایید آن توسط شورای نگهبان و تبدیل شدنش به قانون، به معنای عرضه همه خودروهای تولید داخل در بورس کالا خواهد بود.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. اسماعیل می گوید

    امتیاز مادراچی میشه کلامادران واسه همین امتیازخودرو فرزند میارن

  2. عفت دهنوی می گوید

    اون عده از مادرانی که یک سال چندین و چند بار ثبت نام کردن ولی قرعه به نامشون نیفتاده واقعا ظلم خیلی بزرگی درحقشون چند درصد خودرو به نامشون افتاده با اینکه خودرو دارن ولی مادرانی که بیشترشون خودرو ندارن چشم انتظار همین طرح جمعیت جوانی بودن که متاسفانه مسؤلین ورداشتن که این خیلی ناحقی بزرگیه واقعا متاسفم برای ایران عزیزم که بااین مسولین بیفکرکه داره وبرای من مادریکه دوتا بچه دارم که چشم انتظار این طرح مادران بودم متاسفانه از هرطرفی که بگیری ناحقی و ظلم خیلی خیلی بزرگیه درحق زنان ومادران عزیز سرزمینم. دهنوی از نیشابور

  3. رضا می گوید

    فردا پس فردا میگین مردم اعتماد ندارن به کل نظام اگه یکی بخواد بچه دار بشه بایکی دو ماه دکتر رفتن و زمینه سازی ۱۱ تا دوازده ماه طول میکشه که قانونو گذاشتن و برداشتن …..

  4. پاشا می گوید

    شهر که شلوغ میشه قورباغه هفترکش میشه اره عزیز.