فرشید لک کیست و علت مرگ او چیست؟

0

علت مرگ فرشید لک چیست ، دلیل فوت فرشید لک ، فرشید لک چرا مرد ، فرشید لک اصالتا اهل کجاست

فرشید لک کیست و اهل کجاست

فرشید لک بازیکن سابق تیم نفت مسجد سلیمان که چند روز پیش به دلیل مصرف قهوه مسموم در شهر بندرگناوه به کما رفته بود، امروز شنبه در سن ۲۸ سالگی درگذشت.

او سابقه بازی در نیروی زمینی را نیز در کارنامه داشت.

حجاریان، بردار همسر این بازیکن در گفتگویی که با خبرنگار فارس داشت این خبر را تایید کرد و گفت: فرشید لک هفته گذشته برای خرید به بندر گناوه رفته بود‌‌. در آنجا به او قهوه مسمومی را می‌دهند که سبب بی‌هوشی‌اش می‌شود و به دلیل وخامت حالش به کما می‌رود. پس از این اتفاق فرشید را به بیمارستان سلمان فارسی بوشهر منتقل می‌کنند. از جمعه هفته گذشته با سطح هوشیاری ۳ در این بیمارستان در کما است. از همه به ویژه اهالی فوتبال می‌خواهیم برای بازگشت سلامتی این جوان دعا کنند تا لک بتواند با به دست آوردن سلامتی خود از کما دربیاید و به شرایط عادی بازگردد.

فرشید لک علت مرگ ورزشکاران

بازیکن سابق تیم نفت مسجد سلیمان و نیروی زمینی برای تفریح به شهر گناوه رفته بود که به دلیل مصرف قهوه مسموم دچار بد حالی می شود و به کما می رود.

در روزهای اخیر با وجود تلاش پزشکان هیچ تغییری در حال و هوشیاری این بازیکن ایجاد نشد و در نهایت پزشکان دستگاه های تنفسی را از وی جدا کردند. این بازیکن در سن ۲۸ سالگی با این اتفاق تلخ مواجه شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ