تصاویر نامتعارف شبکه نسیم چهار شگفت انگیز | فیلم بوسه در شبکه نسیم

0

اگر می خواهید بدانید که تصاویر نامتعارف شبکه نسیم چهار شگفت انگیز برباره چیست و چگونه فیلم بوسه عاشقانه در شبکه نسیم پخش شده است با ما همراه باشید

سوتی شبکه نسیم چهار شگفت انگیز

فصل اول چهارشگفت انگیز به تهیه کنندگی مسعود شریعت نیا و کارگردانی سینا دوراندیشان با شیوه ای جدید و متفاوت از دوربین مخفی سعی در به چالش کشیدن مفاهیم و موضوعات روز جامعه  از شبکه نسیم به روی انتن رفت.

فصل دوم رئالیتی شوی چهار شگفت انگیز به تهیه کنندگی مسعود شریعت نیا و  کارگردانی ابوالفضل باقری واحسان محبوبی هر شب در ایام عید نوروز ۱۴۰۲ ساعت ۲۰  به روی آنتن شبکه نسیم رفت. بازیگران این برنامه حسام نام آور، سید سالار میرکریمی،‌ صالح سلامت و مهرداد جوانمردی می باشند. تفاوت عمده این فصل با سری قبل در تنوع موقعیت ها، موضوع، نقش ها، رقابت و مجازاتی که برای ان ها در نظر گرفته شده است خواهد بود که به هیجان این برنامه می افزاید.

شبکه نسیم سوتی صدا و سیما بوسه

فیلم و کلیپی منتشر شده از سوتی عجیب شبکه نسیم و بوسه عاشقانه یک زوج مقابل دوربین صداوسیما به یکی از پربیننده ترین ویدیوها در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی تبدیل شد.

در این ویدیو که از برنامه چهار شگفت انگیز شبکه‌نسیم در شبکه های اجتماعی فراگیر شده است، زوج جوان هنگام عبور از مقابل دوربین تلویزیون همدیگر را می بوسند.

خبرگزاری صبا: در پی پخش تصاویر نامتعارف در یکی از برنامه‌های نوروزی شبکه نسیم، براساس شنیده‌ها، مدیر پخش شبکه نسیم به‌دستور محسن برمهانی معاون سیما تعلیق شد.

با توجه به اتفاق خارج از عرف رخ داده در پخش برنامه «چهار شگفت انگیز» از آن شبکه، ضمن توبیخ کتبی، برمهانی در دستوری به خوشرو مدیر شبکه نسیم خواستار تعلیق مدیر پخش شبکه، اخراج مسئول بازبینی (و بازبین) شبکه و جریمه، توبیخ و تغییر تهیه‌کننده برنامه شد.

همچنین معاون سیما تاکید کرد اقدام حقوقی لازم درخصوص عامل خطای صورت‌گرفته انجام شود.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ