سریال سیاه چاله چند قسمت است

0

تعداد قسمتهای سریال سیاه چاله چند قسمت است

سریال سیاهچاله جزو معدود آثاری کمدی شبکه نمایش خانگی بود که در ابتدای سال جاری منتشر شده است. داستان این اثر در مورد اعضای یک خانواده است که متوجه می شوند خط انتقال نفت، از زیر خانه آنها عبور می‌کند. حال آنها می‌کند تا از این موقعیت استفاده کرده و درآمد مناسبی را فروش نفت به دست بیاورند. البته در این مسیر چالش ها و مشکلات مختلفی را تجربه می‌کنند که باعث می شود تا این داستان جذابیت خاصی به خود بگیرد.

مازاد بر این اختلاف هایی هم بوجود می آید که گاها خنده دار است. در کنار این فیلمنامه ی زیبا، بازیگران توانایی هم در آن به ایفای نقش پرداخته اند. از جمله این بازیگران می‌توان به هدایت هاشمی، عباس جمشیدی‌فر، شهره سلطانی، ژاله صامتی، مجید نوروزی، غلامرضا نیکخواه، حسن پورشیرازی، الناز حبیبی، مهران احمدی، بهرنگ علوی و… اشاره کرد. تمامی این افراد جزو بازیگران شناخته شده و البته با تجربه در حوزه طنز و کمدی هستند. حضور آنها در کنار این داستان قدرت مند، می تواند نوید دهنده سریالی زیبا و جذاب برای مخاطبان باشد.

بازیگران: حسن پورشیرازی، ژاله صامتی، مهران احمدی، شهره سلطانی، الناز حبیبی، مجید نوروزی، بهرنگ علوی، سعید عطاییان، مهرناز افلاکیان، رایان بیگی، صفر محمدی، سعید نعمتی، ایمان برات پور، میثم رازفر، رحمان تقی پور، رضا بهبودی، عباس جمشیدی فر، غلامرضا نیکخواه و بیوک میرزایی

کارگردان: حسین نمازی

شبکه نمایش خانگی سریال سیاه چاله اخبار فیلم و سریال

سریال سیاه چاله چند قسمت است ؟

زمانی که یک اثر کمدی در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود، اغلب طرفداران تمایل دارند تا تعداد قسمت های آن را بدانند. آنان بدین طریق می توانند برای تماشای آن برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشند. این موضوع برای آثار کمدی بیش از پیش به چشم می خورد. بر همین مبنا بوده که بسیاری از کاربران تمایل دارند که بدانند سریال سیاه چاله چند قسمت است؟

اگرچه در ابتدای امر اختلاف نظرهای زیادی در این مورد وجود داشت، اما تیم سازنده بعد از فراز و نشیب های بسیار تصمیم گرفت تا سریال سیاهچاله را در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه ای منتشر کند. هر یک از این قسمت ها نیز در روز جمعه هر هفته منتشر خواهد شد. به عبارت ساده‌تر انتشار کامل این اثر حدوداً چهار ماه زمان می‌برد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ