خودروهای مرحله دوم سامانه یکپارچه +قیمت ماشین های عرضه شده

0

خودروهای مرحله دوم سامانه یکپارچه خودرو ، تعداد خودروهای مرحله دوم سامانه یکپارچه

خودرو های مرحله دوم قرعه کشی سامانه یکپارچه

افرادی که در طرح نخست سامانه یکپارچه اولویت سال ۱۴۰۳ برای آنها احراز شده است می‌توانند نسبت به تعیین ۵ اولویت از میان خودروهای زیر که امکان تعیین اولویت آنها در سال ۱۴۰۲ وجود دارد، اقدام نمایند. بدیهی است اگر متقاضی یک خودرو بیش از ظرفیت تعیین شده آن برای سال ۱۴۰۲ باشد ممکن است افراد مازاد بر ظرفیت نوبت سال بعد را دریافت نمایند.

وانت آریسان ۲ (ایران خودرو)
تارا دستی (ایران خودرو)
تارا اتوماتیک (ایران خودرو)
رانا پلاس (ایران خودرو)

شاهین جی (سایپا)
کوییک آر اتوماتیک (سایپا)
کوییک اتوماتیک (سایپا)
ساینا S اتوماتیک (سایپا)
کوییک جی ایکس (سایپا)

FX Premium (مدیران خودرو)
Arrizo 6 PRO Excellent (مدیران خودرو)
Arrizo 5 turbo IE (مدیران خودرو)
Tiggo 8 PRO MAX (مدیران خودرو)
Tiggo 8 PRO Premium (مدیران خودرو)
Tiggo 7 PRO Excellent (مدیران خودرو)
X55 Pro IE (مدیران خودرو)
X22 pro IE Turbo (مدیران خودرو)

JAC S3 (کرمان موتور)
JAC S5 (کرمان موتور)
KMC T8 (کرمان موتور)
JAC J4 (کرمان موتور)
KMC J7 (کرمان موتور)

تیارا (مکث موتور)

FMC-SX5 (فردا موتورز)
FMC-T5 (فردا موتورز)
SUBA M4 (فردا موتورز)

دایون Y5 (صنایع خودرو سازی ایلیا)

وانت کارا تک‌کابین (بهمن موتور)
وانت کارا دوکابین (بهمن موتور)

سامانه یکپارچه فروش خودرو اخبار ایران خودرو

علیمردان عظیمی مدیرعامل ایران‌خودرو گفت: متقاضیانی که در طرح قبلی موعد تحویلشان سال ۱۴۰۳ اعلام شده می‌توانند امروز (۵ اردیبهشت) برای اصلاح ثبت نام به سایت مراجعه و خودروهایی که ظرفیت خالی دارند، یعنی «رانا»، «تارا»، «آریسان» و «هایما» را انتخاب کنند. امکان تحویل این خودروها در سال ۱۴۰۲ وجود دارد.

بیشتر بخوانیدمهلت ویرایش ثبت‌نام خودرو از ۵ اردیبهشت به‌مدت ۵ روز
مدیرعامل ایران‌خودرو ادامه داد: اگر باز هم نتوانستند در سال ۱۴۰۲ ثبت‌نام کنند یا به آن‌ها نوبت داده نشد، نوبت سال ۱۴۰۳ به قوت خود باقی است.

وی همچنین درباره مشارکت ایران‌خودرو در طرح بعدی فروش خودرو، گفت: احتمالاً با این میزان عرضه، امکان عرضه دیگری برای شرکت ایران خودرو وجود نداشته باشد. بنابراین احتمالاً در طرح فروش بعدی سامانه یکپارچه که اواسط اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، ایران خودرو محصولی عرضه نخواهد کرد و بیشتر عرضه محصولات سایپا انجام خواهد شد.

وی افزود: افرادی که پیامک تحویل خودرو برای آن‌ها ارسال شده تا ۱۴ اردیبهشت ماه مهلت دارند وجه خود را تکمیل کنند.

قیمت خودروهای مرحله دوم سامانه یکپارچه

سخنگوی وزارت صمت در پاسخ به این سوال که خودروهای تحویلی در نیمه دوم یا سال آینده با چه قیمتی عرضه می‌شود؟ گفت: وزارت صمت بارها اعلام کرده است که قیمت تحویل خودروها در طرح یکپارچه براساس قیمت روز شورای رقابت خواهد بود.

قالیباف اظهار کرد: شورای رقابت چند روز پیش قیمت‌های جدید خودرو را اعلام کرد و این اختیار را دارد که هر سه ماه یک بار با توجه به هزینه‌های تولید خودرو، قیمت‌ها را تجدیدنظر و تعدیل کند اما با توجه به سخت‌گیری‌هایی که برای ثبات قیمت‌ها وجود دارد تصور می‌کنم که شورای رقابت حداقل برای شش ماه آینده از افزایش قیمت خودرو خودداری کند.

وی افزود: از طرفی با توجه به اینکه وزارت صمت تلاش می‌کند تا هزینه‌های خودروسازان را در راستای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها کنترل کند لذا بعید است که شورای رقابت قیمت‌ها را تجدید نظر کند و افزایش دهد.

سخنگوی وزارت صمت اظهار کرد: بر این اساس به نظر می‌رسد سال ۱۴۰۲ سال ثبات قیمت‌ها در بازار خودرو باشد و تغییرات زیادی در این حوزه نداشته باشیم.

قالیباف در پاسخ به این سوال که قیمت خودرو به چه صورت از مشتری دریافت می‌شود و آیا کل قیمت خودرو به صورت یکباره از مشتری اخذ می‌شود؟ گفت: خودروسازان به روش‌های مختلفی می‌توانند وجه خرید خودرو را از مشتریان دریافت کنند بنابراین این موضوع به خودروساز بستگی دارد و می‌تواند به صورت یکجا یا در دو یا چند بخش این پول را دریافت کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ