بهترین هتل آپارتمان استانبول

0

اگرچه صدها هتل آپارتمان در استانبول وجود دارد، اما در ذهن کسانی که قصد سفر به استانبول را دارند همیشه هزاران سوال وجود دارد. از کجا باید هتل آپارتمان استانبول را رزرو کنم؟ هتل پنج ستاره رزرو کنم یا هتل آپارتمان اقتصادیپارتما؟ آیا هتل استانبول باید در مرکز شهر باشد یا نزدیک مترو؟ سوالاتی از این دست می‌توانند ذهن شما را به خود مشغول کنند. قبل از رزرو هتل آپارتمان در استانبول، ابتدا باید نیازها و خواسته‌های خود را مشخص کنید. سفر شما توریستی است یا تجاری؟ چند روز می‌خواهید اقامت داشته باشید؟ چقدر بودجه دارید و چه نوع هتلی را بیشتر می‌پسندید؟ در این نوشته کوتاه قصد داریم شما با معرفی هتل آپارتمان های استانبول به پرسش‌های شما پاسخ دهیم. اگر برای رزرو هتل استانبول مردد هستید، در این مطلب کوتاه با ما همراه باشید.

فلای تودی رزرو هتل بلیط هواپیما

 

هتل آپارتمان ساراجوو استانبول

هتل آپارتمان ساراجوو استانبول، از جمله هتل های ارزان استانبول است که امتیاز خوبی در بین مسافران داشته است. یکی از اصلی ترین هزینه های سفر به استانبول، هزینه غذا در این شهر محسوب می‌شود. هتل آپارتمان ساراجوو امکانات مناسبی برای پخت‌وپز دارد و این گزینه می‌تواند هزینه سفر به استانبول را تا حد زیادی کاهش دهد. از سمتی این هتل فقط ۷ دقیقه با میدان تکسیم و بسیاری از نقاط دیدنی استانبول فاصله دارد و اقامت در آن باعث می‌شود هزینه حمل و نقل در استانبول تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

از جمله امکانات این هتل آپارتمان استانبول می‌توان به امکانات پخت‌وپز (اجاق گاز، ظروف آشپزی و یخچال)، حمام، لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون LCD با کانال‌های ماهواره‌ای، اینترنت رایگان و سشوار اشاره کرد. علاوه بر این برای رفاه بیشتر مسافران در این هتل استانبول امکاناتی مثل خشک‌شویی، امکان تهیه تور و بلیط، کتری برقی، لباسشویی و… نیز در نظر گرفته شده است.

فلای تودی رزرو هتل بلیط هواپیما

هتل آپارتمان مای رد ریور استانبول

مای رد ریور یکی دیگر از هتل آپارتمان های مرکز شهر استانبول است که فقط ۱۰ دقیقه رانندگی با میدان تکسیم فاصله دارد. علاوه بر این با رزرو این هتل آپارتمان دیگر نیازی نیست نگران غذا باشید. این هتل استانبول با داشتن امکانات آشپزی می تواند هزینه سفر به استانبول را تا حد قابل قبولی کاهش دهد.

هتل آپارتمان رد ریور ۸ اتاق دارد، اتاق هایی که همگی دارای آشپزخانه، تهوبه مطبوع، تلویزیون و اینترنت بی سیم هستند. البته سرویس بهداشتی، حمام با لوازم بهداشتی و نظافت روزانه اتاق را هم نباید فراموش کنید. از دیگر امکانات این هتل آپارتمان در استانبول می‌توان به خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، شاتل فرودگاهی و پارکینگ اشاره کرد. به طور کلی اگر به دنبال هتلی با موقعیت جغرافیایی مناسب، قیمت مقرون به صرفه و امکانات خوب هستید، هتل آپارتمان مای رد ریور یکی از بهترین هتل آپارتمان های استانبول است.

هتل آپارتمان مون سوییت

هتل آپارتمان مون سوییت ۱۰ اتاق صمیمی و راحت دارد که هرکدام شامل یک آشپزخانه کوچک می شوند. تمامی اتاق های این هتل استانبول مجهز به تلویزیون، اینترنت رایگان، میز و یخچال هستند. امکانات، چیدمان و نظافت این هتل حسی شبیه بودن در خانه را به مسافران استانبول القا می کند. اگرچه این هتل آپارتمان نسبت به دو گزینه دیگر فاصله بیشتری تا مرکز شهر دارد، اما به طور کلی دسترسی راحتی دارد و مسافران برای بازدید از جاهای دیدنی استانبول با مشکلات حمل‌ونقل مواجه نمی‌شوند.

فلای تودی رزرو هتل بلیط هواپیما

رزرو آسان بهترین هتل های استانبول در فلای تودی

بودجه محدودی دارید و می‌خواهید بهترین جای ممکن را رزرو کنید؟ بهتر است سری به سایت فلای تودی بزنید. شما با یک جست‌وجو کوتاه متوجه می‌شوید رفتن به کشورهای خارجی و رزرو هتل آنقدرها هم سخت یا غیرممکن نیست. چقدر می‌توانید هزینه کنید؟ چه نوع اقامتگاهی می‌خواهید؟ هتل آپارتمان استانبول، هاستل یا هتل پنج ستاره ؟ چندنفر هستید یا در چه نقطه‌ای از شهر می‌خواهید اقامت داشته باشید؟ همه چیز برای رزرو اقامتگاه مناسب شما در فلای تودی فیلتر شده است.

اگر به دنبال بهترین سایت رزرو هتل های استانبول هستید، ما به شما فلای تودی را پیشنهاد می‌دهیم. این سایت هتل ها را بر اساس ارزانترین قیمت دسته‌بندی می کند. به دنبال فیلترهای دیگری هستید؟ فلای تودی فیلترهای متنوعی دارد که به شما اجازه می‌دهد هتل مورد نظرتان را بدون جست‌وجو کردن‌های طولانی پیدا کنید. از همه مهم تر شما می‌توانید رزرو هتل خارجی را در هرکجای جهان فقط با پرداخت ریالی انجام دهید. مهم نیست مقصدتان کجاست. کافی است در فلای تودی اسم شهر یا کشور مورد نظرتان را جستجو کنید.

می‌خواهید بلیط پرواز استانبول و اقامتگاهتان را به راحتی و در چند دقیقه بخرید؟ فلای تودی ارزانترین بلیط پرواز را به شما ارائه می‌دهد. منتظر هستید تا قیمت بلیط کاهش پیدا کند؟ کافی است به سایت فلای تودی بروید و آدرس ایمیل تان را وارد کنید. حالا با فعال کردن گزینه اطلاع از آخرین قیمت‌ها، آخرین قیمت بلیط استانبول در صورت بالا رفتن یا کاهش، بدون آنکه به سایت سر بزنید، برایتان پیامک و ایمیل می‌شود.

علاوه ‌بر این اگر در پروسه خرید بلیط یا رزرو هتل استانبول با مشکل مواجه شوید، پشتیبانی ۲۴ ساعته فلای تودی در خدمت شماست. فرقی نمی‌کند که چه ساعتی از شبانه‌روز یا چه روزی از هفته باشد. فلای تودی به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ