کسی فکرش را نمی کرد این مرد همسر سولماز غنی باشد | عکس همسر مذهبی سولماز غنی غوغا کرد

2

کسی فکرش را نمی کرد این مرد همسر سولماز غنی باشد | عکس همسر مذهبی سولماز غنی غوغا کرد

سولماز غنی  در سال ۸۰ با فیلم  اتانازی به کارگردانی رحمان رضایی وارد دنیای بازیگری شد. سولماز غنی سپس در سال ۸۱ در فیلم تیک آف ، به کارگردانی و نویسندگی آرش معیریان ، بازی کرد. سولماز غن در مجموعه تلویزیونی معروف و پر طرفدار تب سرد به کارگردانی علیرضا افخمی در سال ۸۲ تجربه بعدی این بازیگر جوان می باشد؛ سولماز غنی  در همان زمان در سریال هزاران چشم به کارگردانی کیانوش عیاری بازی کرد.

همسر سولماز غنی همسر بازیگران بیوگرافی سولماز غنی اینستاگرام سولماز غنی

اما چیزی که باعث شهرت او شد، نقش آفرینی در سریال سرنوشت به کارگردانی محمدرضا زهتابی در سال ۸۶ بود. سریال پنج کیلومتر تا بهشت به کارگردانی علیرضا افخمی در سال ۹۰ و  سریال سقوط آزاد به کارگردانی علیرضا امینی از دیگر کارهای این بازیگر می باشد. سولماز غنی نیز به تازگی به گروه بازیگران دردسرهای عظیم ۲ پیوسته است.

همسر سولماز غنی همسر بازیگران بیوگرافی سولماز غنی اینستاگرام سولماز غنی

زندگی زناشویی بر پایه تفاهم، محبت و گذشت بنا می‌شود و وقتی زوجی یکدیگر را دوست داشته و زاویه نگاه‌شان به زندگی همسو و یکسان باشد، قطعا در کنار هم خوشبخت و شاد خواهند بود. سولماز غنی و همسرش علی رحیمی از زوج‌های جوانی هستند که ارتباط‌شان را از همان ابتدای آشنایی بر پایه محبت و حس خوب‌شان نسبت به یکدیگر بنا کرده‌اند و حالا هم که سه سال از شروع زندگی مشترک‌شان می‌گذرد، خوشبخت و راضی هستند و از بودن در کنار هم لذت می‌برند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. محمد می گوید

    از کجا معلوم که مذهبی باشه؟؟

  2. سمیه می گوید

    همیشه خوشبخت باشن امیدوارم حالا اینا هم فردا روزی طلاق نگیرن