علیرضا شهرکی کیست اهل کجاست و چند فرزند دارد +عکس

5

علیرضا شهرکی رئیس پلیس سراوان کیست و اصالتا اهل کجاست وچند فرزند دارد

صبح امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ سرگرد علیرضا شهرکی در چهار راه ناهوک و بهشتی سراوان مورد هدف تیراندازی از سوی یک دستگاه پژو پارس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این تیراندازی سرگرد شهرکی به شهادت رسید و همسر وی نیز زخمی شده است. فرماندار سراوان افزود: همسر سرهنگ شهرکی به بیمارستان منتقل شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به شهادت سرگرد علیرضا شهرکی رئیس آگاهی شهرستان سراوان در یک اقدام کور گفت: همسر این شهید والامقام که مورد اصابت گلوله قرار گرفته به بیمارستان منتقل شده وضعیت عمومی وی وخیم است.

علیرضا شهرکی ترور سراوان اخبار نیروی انتظامی (فراجا) اخبار سراوان

سردار دوستعلی جلیلیان روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در باره جزئیات شهادت رئیس پلیس آگاهی سراوان اظهارداشت: در ساعت هفت و ۱۰ دقیقه صبح امروز سرگرد شهید شهرکی در حالیکه با خانواده‌اش در یکی از خیابان‌های شهرستان در حال تردد بودند، توسط معاندان به صورت ناجوانمردانه ترور شد.

وی به حضور تیم‌های پلیس‌های تخصصی در محل حادثه به منظور شروع تحقیقات تخصصی و شناسایی و دستگیری عوامل معاند خبر داد.

علیرضا شهرکی ترور سراوان اخبار نیروی انتظامی (فراجا) اخبار سراوان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان این ضایعه را به مقام معظم رهبری، مردم، کارکنان انتظامی، خانواده معظم شهید عزیز تسلیت گفت.

از سرهنگ علیرضا شهرکی یک دختر ۱۶ ساله و یک پسر۱۵ ساله به جا مانده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 5 )
  1. شریفی می گوید

    خدا لعنت کنه دشمنان اسلام وجمهوری اسلامی رو،هرکس درستکاره شهید میشه در راه خدا افتخار پیدا میکنه وجان خودرا نثار شهیدان کربلا وخدا میکنه،در راه خدا زندگی کردن ودر این راه شهید شدن هدیه ای است از طرف خدا که روزی هر کسی نمیشود. از خدا شهادت می خواهم برای خودم …به فضل الهی روزیم شود در راه پروردگارم بمیرم آمین

  2. موسی فلاحی می گوید

    خدا لعنت کنه شما را
    مرگ بر ضد ولایت فقیه
    پاینده ایرانم

  3. محمدباقر می گوید

    شهادت مبارک داداش گلم علیرضاجان. ان شالله ک خداوند ریشه این سگ صفت هارو از این مرزوبوم قطع کنه و بسوزونه. ک همچین مردی رو از نظام گرفتن.

  4. ک ن می گوید

    الان نامردای شهاب حسینی و رامبد جوان خفخون گرفتن پس فردا که قاتلش و میخان اعدام کنن اینا یا هشتک نه به اعدام میذارن یا میرن از آبروی نداشته شون مایه میذارن تا قاتل آزاد بشه همه این دلقک های سینما تو ریختن خون این شهیدان بیگناه شریک هستن خدا لعنتشون کنه .

  5. زهرا می گوید

    خداوندا به آبروی امام حسین قسمت میدم این مفسدان رو ریشکن کن الهی آمین
    چیزی نمیتونم بگم فقط میتونم یه کلام بگم همنشین امام حسین و ابوالفضل العباس باشه
    ●تسلیت ایران●