آیدا فقیه زاده کجاست | چرا آیدا فقیه زاده بازی نمیکند

1

آیدا فقیه زاده کجاست | چرا آیدا فقیه زاده بازی نمیکند

کسی از بازیگر نقش بهار در سریال زمانه خبر داره؟ همون دختره که توی سریال زمانه بود و چشماش رنگی بود

آیدا فقیه زاده بازیگر نقش بهار در سریال زمانه است. آیدا فقیه زاده با نقش آفرینی در سریال زمانه به شهرت رسید. آیدا فقیه زاده در سریال زمانه در مقابل حمید گودرزی و به عنوان دختر عمو و همسر وی به نقش آفرینی پرداخت.

آیدا فقیه زاده با بازی در نقش «بهار» به خاطر چهره زیبا و خوشگل یکباره دیده شد و مخاطبان تلویزیون را واداشت طرفدارش شوند. اگر می خواهید بیشتر از زندگی شخصی او و افکار و احساساتش بدانید، با گفت و گوی خودمانی و صمیمانه با این ستاره نوظهور همراه باشید:

من سال ۸۸ سریال «راه شیری» را کار کردم. سال بعد از آن یعنی زمانی که هنوز دوره آموزش و یادگیری بازیگری ام تمام نشده بود، پیشنهادهایی برایم وجود داشت. فیلم، سریال، نقش اصلی، نقش فرعی و خلاصه همه جور پیشنهادی داشتم اما در بین اینها یکی، دوتا کار سینمایی بود که حتی قرارداد هم بستم ولی خب این کارها خورد به دوره ای که مشکلات اقتصادی در سینما به اوج خود رسیدو اکثر سرمایه گذارها همان ابتدا کارها را رها می کردند و هیچکدام از آن کارها شکل نگرفت و کلید نخورد. من هم حساسیت های شخصی برای شروع فعالیت هایم داشتم. دوست داشتم کارم را با آثاری شروع کنم که هم به سلیقه من نزدیک باشد و هم کارهای موجه و قابل دفاعی باشند؛ بهتر است بگویم کمی سختگیر بودم تا اینکه از طریق آقای تارخ به «زمانه» معرفی شدم.

همسر آیدا فقیه زاده بیوگرافی آیدا فقیه زاده بازیگران سریال زمانه

– اصلا دوست ندارم به بازیگری به عنوان شغل نگاه کنم. بازیگری بیشتر برای من یک دغدغه مهم است و می خواهم این داداه را به شکل حرفه ای دنبال کنم. یعنی بحث شغلی آن برایم مهم نیست و بیشتر دوست دارم دغدغه ها و حرف هایی را که دوست داشتم به مردم گفته شود بگویم و تاثیر هنری و اجتماعی را که می خواهم، بتوانم روی مردم بگذارم.

– من خلوت خودم را خیلی دوست دارم. قطعا هیچ کس بدش نمی آید که دوستش داشته باشند ولی شهرت می تواند خلوت آدم را به هم بریزد و من اینقدر به خلوتم وابستگی دارم که می خواهم از همین نقطه شروع اصلا به این مسائل فکر نکنم و به طرفشان نرم. من فقط زمانی دوست دارم اذز خلوتم بیرون بیایم که سر کار باشم و بحث کار در میان باشد. سر همین کار، شلوغی پشت صحنه را دوست داشتم و دیدن تلاش و انرژی تک تک بچه های گروه کلی به من انرژی می داد. کارگاه بازیگری مان را هم خیلی دوست داشتم و با بچه ها رابطه صمیمانه و خوبی داشتیم. بیشتر دوستان سینمایی من هم دوستان همکلاسی ام در کارگاه بازیگری هستند. متین ستوده، شهرام قائدی و عطا عمرانی از همدوره ای های من بودند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. بهزاد پولادوند می گوید

    ایشان از هنرمندان شایسته واهل آبادان شهر من هستند.