خوبی مامانم چیپس میخوری از شوهرش طلاق گرفت +فیلم

1

صاحب کلیپ خوبی مامانم چیپس میخوری از شوهرش طلاق گرفت

خوبی مامانم!!! چی میخوررری!!! چیبس میخوری!!!

یک کاربر توئیتری مدعی شده که صاحب صدای ویدئوی پربازدید در شبکه‌های ‌اجتماعی که می‌گفت: «خوبی مامانا؟ چیپس می‌خوری؟» در آستانه طلاق است.

پربازدیدترین ویدئو پربازدیدترین کلیپ

کاربری در این رابطه با نام دکتر راد، در توییتری مدعی شده؛

«اون صاحب صدای خوبی مامانا چیپس میخوری داره طلاق میگیره سر همین مسخره بازی های ملت. گویا شوهره گفته من خجالت میکشم همه جا تیکه بارونم میکنن و دعواشون شده اولشم جاریه کلیپ پخش کرده. انقد ک ملت دنبال تقلیدن تو این چیزا اگه یه حرکت درست رو تقلید و نشر می کردن الان وضعمون این نبود.»

دانلود

بعد از پربازدید شدن ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی از یک بچه ۲ یا ۳ ساله که مادرش با لحنی خاص به او می‌گفت: «خوبی مامانا؟ چی می‌خوری؟ چیپس می‌خوری؟ آره؟»، دابسمش‌های زیاد و حتی ریمیکس چند آهنگ هم با آن ساخته شد. حالا کاربری به نام دکتر راد در توئیتر ادعا کرده که آن خانمی که ویدئوی گفت‌وگو با فرزندش در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده بود، در آستانه طلاق قرار دارد. او در این توئیت نوشته: «اون صاحب صدای «خوبی مامانا؟ چیپس می‌خوری»؟ داره طلاق می‌گیره سر همین مسخره بازی‌های ملت. گویا شوهره گفته من خجالت می‌کشم همه جا تیکه بارونم می کنن و دعواشون شده.

هرچند امیدواریم این ادعا اشتباه باشد و زندگی یک خانواده سر این موضوع متلاشی نشود؛ اما فارغ از این، چرا انتشار این ویدئوی ۲۰ ثانیه‌ای اشتباه بود و بی‌توجهی به حریم‌ خصوصی خانواده چه عواقبی دارد؟

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. عزیزی می گوید

    سلام ، در مورد کلیپ چیپس میخوری . این کلیپ توی لالجین از شهرهای همدان ضبط شده و همانطور که مشخصه توی خانواده ضعیف اقتصادیه ، قضیه طلاق و اینها هم نیست از شما و از هر اسپانسر دیگه که بتونه یه کمکی به این خانواده بکنه ، مثلا در حوزه تبلیغات لطفا کمک کنید ، عزیزی هستم ساکن لالجین شماره تماس ۰۹۳۵۹۵۰۵۶۱۹