حمیدرضا گلپایگانی کیست و الان کجاست +عکس

0

حمیدرضا گلپایگانی کیست، الان کجاست و اصالتا اهل کجاست

در اردیبهشت ۱۴۰۰ ، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با صدور حکمی، حمیدرضا گلپایگانی را به سمت مدیرعامل و عضو اصلی هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران منصوب کرد.

حمید رضا گلپایگانی پیش از این نیز در سال ۱۳۹۱ سابقه مدیرعاملی شرکت ملی حفاری ایران را داشت با حکم انتصاب کرباسیان  وی برای دومین بار مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران شد.

بیوگرافی و زندگینامه حمیدرضا گلپایگانی

گفتنی است حمیدرضا گلپایگانی متولد سال ۱۳۴۴ در شهرستان مشهد و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی شیمی پالایش دانشکده نفت آبادان و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی با گرایش تولید می باشد.

وی کار خود را در صنعت نفت با شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب آغاز کرد و سابقه مدیر عاملی شرکت ملی حفاری و حفاری شمال و رییس هیات مدیره شرکت ملی حفاری را در کارنامه خود دارد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران مدیران و مسئولان ایران حمیدرضا گلپایگانی اخبار وزارت نفت

شایعات منتشر شده در خصوص اختلاس مدیرعامل شرکت ملی حفاری صحت ندارد

شایعاتی در فضای مجازی با عنوان اختلاس مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران مطرح شد که پیگیری دقیق این رسانه خبری نشان می دهد موضوع منتشر شده در رسانه ها کذب محض است.

بر اساس اطلاعات دریافتی نفت آنلاین مطالبات یک شرکتی واریز شده و بین سهامداران این شرکت اختلاف افتاده در خصوص مبلغ واریزی و یکی از سهامداران شاکی شده که ملی حفاری نباید پول را به حساب شریکش واریز میکردند و به همین دلیل از مدیر عامل این شرکت شکایت کردند .

لازم به ذکر است سهام دار مورد نظر پس از شناخت مدیرعامل شرکت ملی حفاری و روحیه فسادستیزی ایشان و اینکه سوتفاهم در خصوص مبلغ واریزی پیش آمده بود ، شکایت خود را در دادگاه پس گرفته و در حال حاضر هیچگونه شکایتی در این خصوص بر علیه آقای دکتر گلپایگانی در دادگاه وجود ندارد.

کلیه مستندات مربوطه موجود است و همه نهادهای نظارتی و امنیتی در جریان موضوع هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ