هانی کرده کیست و بچه کجاست +عکس

4

هانی کرده کیست و بچه کجاست، هانی کرده اصالتا اهل کجاست

پلیس تهران اعلام کرد در پی انتشار فیلم حمله اوباش تهران به هواداران استقلال در حاشیه تمرین این تیم در کمپ حجازی، هانی کُرده و ۳ نوچه‌اش دستگیر شدند. پیش از این، فدراسیون فوتبال هم این افراد را تا اطلاع‌ ثانوی از حضور در کلیه ورزشگاه‌ها محروم کرده بود.

هانی کرده (هانی خمانه دار)  لیدر یکی از تیم های پرهوادار تهران است که مناسبات قابل تأملی نیز با برخی مسئولان دارد، چرا که در میهمانی های آنها شرکت کرده است. گفته می شود هانی کرده ارتباط نزدیکی با امیر قلعه نویی مربی فوتبال دارد. او ۱۶ سال از زندگی خود را در زندان گذرانده .

هانی کرده لیدر استقلال اراذل و اوباش تهران

آیا هانی کرده کرد است

هانی کرده سال‌های سال خلاف کرده، چاقو کشیده، کتک زده، کتک خورده، باج گرفته و … او اولین بار وقتی ۱۴ ساله بود معنی حضور پشت میله‌ها را فهمید. آن زمان سر خریدن بلیت مسابقه فوتبال با یک سرباز درگیر و بازداشت شد. او بعد از آن همان رویه را پی گرفت و در درگیری‌های متعدد حضور داشت. جای چندین بخیه روی تن این فرد نشان می‌دهد او هیچ ترسی از زخمی شدن و زخمی کردن ندارد.

هانی کرده لیدر استقلال اراذل و اوباش تهران

اولین‌بار نامش در دهه هشتاد و در طرح دستگیری اراذل و اوباش بر سر زبان‌ها افتاد. اگرچه توانسته بود از صحنه درگیری‌های پلیس با اراذل و اوباش فرار کند. سرانجام یکی از مأمورین پلیس به‌صورت اتفاقی او را در خیابان دیده و دستگیرش می‌کند. با رشد روز افزون کاربران اینستاگرام حالا شاهد پدیده لات‌های مجازی نیز هستیم. هانی کرده به عنوان یک لات مجازی که هم مدافع حرم شده و هم پورشه سواری می‌کند بسیار مشهور شده است.

هانی کرده لیدر استقلال اراذل و اوباش تهران

“هانی خمانه” متولد دهه شصت در همدان است و بیشتر با نام “هانی کورده” شناخته می شود. او بیشتر شهرتش را مدیون فضای مجازی است.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. . می گوید

    از بخت بد، وحید مرادی هم همدانی بود.

  2. امیر می گوید

    شوکولاتم نیست

    1. فرهنگ می گوید

      این جماعت مثل بادکنک دورو بریهاش ن باد میکنن، تا بیان بفهمند که دیگه جا ندارن باد نکنید، دیگه دیر شده میترکن،، به قول شما شکلات هم نیستند، خروس قندی بزور شاید باشند،

  3. خلیل می گوید

    یعنی خدایی این کسانی که ادعای گنده لاتی میکنن، اگر جایی تنها باشند و نوچه وموچه هاشون نباشند وجود عرض اندام دارند در مقابل یه جوون ۲۰ ساله،، به مرگ خودم اگر وجود یه موش و داشته باشند، اینجماعت، مهره یه سری بالا سری هستند وبا پول چند نفر را دور خودشون اجیر میکنن، وچند تا عوای زرگری راه می آزند، تا اسم در کنن، من خلیل، هستم واکثر به اسم خلیل تایتان می‌شناسند منو، گندترین وزرگترین گنده لات تهران، کرج، اسلامشهر ورامین، جعم بشن، با یه شاگرد ۲۲ ساله من که بزور ۷۰کیلو وزنش بشه، مبارزه دوستانه بدن، اگر شاگرد منو مقلوب کردن من خودم مریدشون میشم،، یا علی،، آقای امین آقا فرزانه سر وتهه شما رو بدون دنبه رو ترازو بزارن ۳۰ کیلو نمیشی، کسانی داریم که قدرت یک مشتش ۳۰۰تا چهار صد کیلو قدرت داره، شما چطور متونی گنده لات باشی،، با کتک خوردن یا زدن،، مثل اسمائیل تیغ زن،، که به ها سپاهی شد وکارهای عیر انسانی کرد وخود برادران سپاه پاسداران پوزش به خاک مالیدن، این اسی اول دعوا از ترسش دوتا تیغ به سر خودش می‌کشید،، یواش یواش اسم در کرد در حالی که از ترس به خودش تیغ می‌کشید،، خیلی از این گند لات ها رو دورو بریهاش گندش میکنن،، داداش،، گند لات هم داشتیم یا داریم که مردم نه از ترس به خاطر مرامش احترام میزاشتند، مثل آقا داداش ترکه،، واقعآ، گندلات بود نه به معنای گندلات امروز،، گنده لات با مرام،،