محمد صادقی بازیگر بی همگان کیست و چند سال دارد

0

محمد صادقی بازیگر بی همگان کیست و چند سال دارد و اهل کجاست

محمد صادقی بازیگر از سریال مانکن با نقش آبتین تا افرا در نقش پیمان و نقش امیرعلی در سریال بی همگان شبکه سه صدا و سیما

بیوگرافی و زندگینامه محمد صادقی

محمد صادقی بی همگان متولد ۲۲ فروردین سال ۱۳۷۲ در شهر تهران و اصالتا اهل مازندران است. پدر محمد صادقی اهل بابل و مادر او اهل آمل مازندران است و او در ۷ سالگی پدر خود را از دست داده است و در حال حاضر با مادر خود زندگی می کند. این بازیگر جوان سینما و تلویزیون در رشته مدیریت اجرایی با گرایش صنایع در مقطع کارشناسی به تحصیل پرداخته است.

محمد صادقی عکس جدید بازیگران بیوگرافی محمد صادقی اینستاگرام محمد صادقی

محمد صادقی از زمانی که از ۱۸ سال داشت کار فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر شروع کرد. بازی در سریال «مانکن» باعث شد که محمد صادقی به عنوان یک چهره جدید به مخاطب شناخته شود. بازی در سریال«افرا» اوج شهرت این بازیگر جوان بوده است. محمد صادقی در کنار درس خواندن از سن ۱۰ سالگی رشته تکواندو را بطور حرفه‌ای کار کرده است و این رشته را تا نوجوانی ادامه داده است.

سن محمد صادقی

محمد صادقی در حال حاضر ۲۹ سال دارد.

محمد صادقی عکس جدید بازیگران بیوگرافی محمد صادقی اینستاگرام محمد صادقی

محمد صادقی اصالتا اهل کجاست

خانواده محمد صادقی اهل مازندران هستند مادر او اصالتا آملی و پدر او اهل بابل هستند. آنها بعد از آشنایی و ازدواج در تهران ساکن شده و زندگی خود را شروع کردند و محمد صادقی در شهر تهران متولد شده است.او در سن ۷ سالگی پدر خود را از دست میدهد و مادرش تمامی مسئولیت های زندگی آنها را برعهده می گیرد. مادر محمد صادقی مدیر پرستاری دانشگاه و سوپروایزر بیمارستان بوده اند و در حال حاضر بازنشسته وزارت بهداشت و دانشگاه شهید بهشتی هستند.

محمد صادقی عکس جدید بازیگران بیوگرافی محمد صادقی اینستاگرام محمد صادقی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ