تصادف پژو پارس و پراید در جاده مهاباد به بوکان با ۴ کشته +عکس

0

تصاویر تصادف شاخ به شاخ  پژو پارس و پراید در جاده مهاباد به بوکان (جاده برهان)

در روز چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ تصادف بین دو خودروی سواری در جاده مهاباد – بوکان (برهان) ۴ کشته و یک مجروح برجای گذاشته است.

کمال آهمند مسئول فوریت‌های پزشکی مهاباد گفت: طی تماس مردمی تصادف بین ۲ خودروی سواری پژو پارس و پراید در محور مهاباد -بوکان (برهان) حوالی روستای قره‌بلاغ گزارش شد و بلافاصله ۳ آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

حوادث مهاباد حوادث بوکان جاده مرگ جاده برهان تصادف پراید تست تصادف پژو پارس اخبار مهاباد

وی افزود: در نتیجه این تصادف ۳ سرنشین خودروی پراید در دم جان باختند و یکی از زخمی‌ها که کودک این خانواده است با آمبولانس به بیمارستان مهاباد منتقل شده است.

آهمند وضعیت کودک این خانواده را بسیار وخیم اعلام کرد و گفت: علت حادثه باید توسط کارشناسان پلیس راهور مورد بررسی قرار گیرد. که متاسفانه این کودک هم جان باخت.

سال‌هاست وضعیت جاده برهان با واژه قتلگاه توصیف می‌شود و این درحالیست که برنامه‌ای برای استانداردسازی این محور در دستور کار قرار ندارد.

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی علت این حادثه رانندگی را انحراف به چپ خودروی پراید اعلام کرد.

 

دانلود فیلم

تصادف در جاده مهاباد – بوکان ۵ کشته در سال ۱۴۰۰

۲۷ اسفند ۱۴۰۰ گزارشی مبنی بر تصادف در جاده مهاباد- بوکان در محور برهان به مرکز ١٢۵ ارسال شد که بلافاصله نیروهای ایستگاە ٢ این سازمان به محل اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مهاباد گفت: متاسفانه در این حادثه کە مابین سواری پژو پارس و پراید اتفاق افتاد، پنج نفر از سرنشین سواری ها در دم جان خود را از دست دادند و چهار نفر دیگر مجروح شدند که وضعیت آنها وخیم گزارش شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مهاباد بیان کرد: در این عملیات نیروهای سازمان آتش نشانی جنازه ها را رهاسازی کرده و طی هماهنگی با فوریت های پزشکی و فوت شدگان را تحویل داده و محیط را ایمن سازی کردند.

احمدی اضافه کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس‌ راه آذربایجان‌غربی در دست بررسی است.

محور مهاباد به بوکان (جاده برهان)، ۶۵ کیلومتر طول دارد و به علت وجود پیچ‌های خطرناک، تردد اتوبوس و کامیون در آن ممنوع بوده و سبقت نیز در ۸۰ درصد این مسیر ممنوع است.

این مسیر به علت آنکه ارتباط‌ دهنده استان‌های کردستان و آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود، همواره یکی از پرترددترین مسیرهای جنوبی آذربایجان‌غربی است و حذف نقاط حادثه‌خیز و افزایش عرض آن در کاهش حوادث رانندگی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

این جاده همواره شاهد حوادث رانندگی متعددی است که منجر به کشته و زخمی شدن شماری از مسافران می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ